علی طوماری

تقدیر سازمان نظام مهندسی از شرکت سیمان صوفیان

علی طوماری، ریاست سازمان نظام مهندسی استان آذربایجان شرقی با اهداء لوح سپاس از نجفی، مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان تشکر و قدردانی نمود. در بخشی از این لوح آمده است

کد خبر: 980204007 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۹۸ - ۴:۰۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری از مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،علی طوماری، ریاست سازمان نظام مهندسی استان آذربایجان شرقی با اهداء لوح سپاس از نجفی، مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان تشکر و قدردانی نمود. در بخشی از این لوح آمده است:

تقدیر سازمان نظام مهندسی از شرکت سیمان صوفیان

تقدیر سازمان نظام مهندسی از شرکت سیمان صوفیان

سازمان نظام مهندسی با اهداء لوح  سپاس از شرکت سیمان صوفیان قدردانی کرد

جناب آقای مهندس منصور نجفی، اندیشه و تلاش راستین و صادقانه جنابعالی را در عرصه تولید که همواره با تکیه بر اخلاق حرفه ای و در جهت تحقق و پیشبرد اهداف جامعه بزرگ فنی و مهندسی کشور بوده، پاس می داریم. سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی با تقدیم این لوح سپاس، ضمن ارج نهادن به مساعی ارزشمند جنابعالی و مجموعه شرکت سیمان صوفیان، از حضور مؤثر و پویای آن شرکت در برگزاری جشن بزرگداشت روز مهندس تقدیر و تشکر می نماید. با امید به اینکه گامهای پسین، با موفقیت های چشمگیر تری همسو و همنوا گردد.

تقدیر سازمان نظام مهندسی از شرکت سیمان صوفیان

نجفی، مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان نیز ضمن تقدیر از همکاریهای صمیمانه و تعامل خوب سازمان نظام مهندسی استان آذربایجانشرقی با شرکت سیمان صوفیان در حوزه های کاری مرتبط بیان کرد: رضایت مشتریان و ذینفعان شرکت مهم‌ترین اولویت ما میباشد که در این راستا تعامل و هم افزایی با تمامی سازمان‌ها و نهادها، از برنامه ها و اهداف شرکت سیمان صوفیان میباشد.

منبع: سیمان خبر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ اردیبهشت ۹۸
589 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0