شفافیت، اولین و مهم ترین اولویت سازمان نظام مهندسی استان اردبیل شفافیت، اولین و مهم ترین اولویت سازمان نظام مهندسی استان اردبیل

شفافیت، اولین و مهم ترین اولویت سازمان نظام مهندسی استان اردبیل

شفافیت، اولین و مهم ترین اولویت سازمان نظام مهندسی استان اردبیل ، است. رئیس نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل از تغییر فرآیند انتخاب مهندسان ناظر ساختمان در سازمان نظام مهندسی و ساختمان استان اردبیل خبرداد

کد خبر: 990420009 تاریخ انتشار: جمعه ۲۰ تیر ۹۹ - ۸:۱۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، شفافیت، اولین و مهم ترین اولویت سازمان نظام مهندسی استان اردبیل ، است. رئیس نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل از تغییر فرآیند انتخاب مهندسان ناظر ساختمان در سازمان نظام مهندسی و ساختمان استان اردبیل خبرداد

شفافیت، اولین و مهم ترین اولویت سازمان نظام مهندسی استان اردبیل

شفافیت، اولین و مهم ترین اولویت سازمان نظام مهندسی استان اردبیل

میر محمد سیدهاشمی بیان کرد:
تعییر فرآیند انتخاب مهندسان ناظر ساختمان / شفافیت اولین اولویت سازمان نظام مهندسی استان اردبیل است
رئیس نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل از تغییر فرآیند انتخاب مهندسان ناظر ساختمان در سازمان نظام مهندسی و ساختمان استان اردبیل خبرداد.
هاشمی در مورد فرآیند جدید انتخاب ناظران ساختمان در این سازمان خبرداد و افزود: از خردادماه سالجاری فرآیند انتخاب مهندسان ناظر  بصورت کلی تغییر کرده است و کسانی بعنوان ناظرپروژه ها انتخاب میشوند که تجربه و سابقه مناسبی در این حوزه داشته باشند.
هاشمی تصریح کرد: این فرآیند باعث خواهد شد شایسته سالاری در حوزه نظارت صورت گیرد و همه مهندسان بصورت یکسان از امکانات و خدمات نظام مهندسی استان بهره مند گردند و هیچگونه دور زدن قانون  در این بخش وجود نخواهد داشت.
وی ادامه داد: این روش باعث خواهد شد که مهندسان جوان با انگیزه در این عرصه فعالیت کنند و آن دسته از افراد باتجربه که به علت رویه نامناسب دیگر در حوزه نظارت فعالیت نمیکردند به این سازمان بازگردند.
رئیس نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل تصریح کرد: بی شک این موضوع باعث می گردد، رقابت سالم در بین مهندسان فراهم میشد و در کنار آن همه افراد برای افزایش تواناییهای خود تلاش خواهند کرد.
هاشمی در مورد هدف اصلی فرآیند انتخاب ناظر در ساختمان در نظام مهندسی افزود: در ساختمانها ناظران وظیفه سنگینی دارند و در تمام بخشها ناظران پاسخگو هستند بهمین خاطر نمیتوان از این موضوع به سادگی عبور کرد و برای ارایه خدمات مطلوب به شهروندان این فرآیند را انتخاب کردیم.
وی با اشاره به شفافیت در تمام بخشهای سازمان نظام مهندسی گفت: شفافیت نخستین اولویت بنده در نظام مهندسی استان اردبیل در تمام بخشها است و سال‌هاست که با این تفکر در این سازمان فعالیت میکنیم و تا زمانیکه در خدمت تلاشگران این عرصه هستیم در این مسیر حرکت خواهم کرد.
منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ تیر ۹۹
487 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0