تبدیل مشهد به یکی از شهرهای زیبای مذهبی دنیا رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

تبدیل مشهد به یکی از شهرهای زیبای مذهبی دنیا

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی، ظهر 4 شنبه در گردهمایی بزرگداشت شیخ بهایی و روز معمار که در تالار شهر مشهد برگزار گردید، بیان داشت: تلاش برای زیباسازی شهر وظیفه همه دستگاهها بوده و فعالان رشته معماری باید به کیفیت و هویت بصورت همزمان توجه کنند.

کد خبر: 980204009 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۹۸ - ۴:۱۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی، ظهر ۴ شنبه در گردهمایی بزرگداشت شیخ بهایی و روز معمار که در تالار شهر مشهد برگزار گردید، بیان داشت: تلاش برای زیباسازی شهر وظیفه همه دستگاهها بوده و فعالان رشته معماری باید به کیفیت و هویت بصورت همزمان توجه کنند.

تبدیل مشهد به یکی از شهرهای زیبای مذهبی دنیا

تبدیل مشهد به یکی از شهرهای زیبای مذهبی دنیا

مشهد باید به یکی از شهرهای زیبای  مذهبی دنیا تبدیل گردد

حسین شرکاء گفت: ساختمانها باید به شکلی طراحی و اجرا گردد که بعنوان یک بنای ماندگار بعد از سالها پابرجا بمانند و تنها نیاز به بازسازی داشته باشند.
وی ادامه داد: باید در طراحی و ساخت ساختمانها در پایتخت معنوی کشور بجایی برسیم که این شهر بعنوان یکی از زیباترین شهرهای معنوی دنیا مطرح باشد.
ریاست کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد نیز در ادامه این آیین عنوان کرد: در حال حاضر رشته معماری در هجده دانشکده و دانشگاه در شهر مشهد در حال آموزش است ولی متأسفانه هیچ برآورد درستی از نحوه جذب فارغ التحصیلان این حوزه نداریم.
محمد هادی مهدی نیا تصریح کرد: در حال حاضر بصورت تخصصی به حوزه معماری در پروژه های شهری مشهد همچون بافت حول حرم مطهر رضوی، طرح میدان شهدا، بازآفرینی شهری، نگریسته شده و در کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر قرار دارد.

تبدیل مشهد به یکی از شهرهای زیبای مذهبی دنیا

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد، با اشاره به برنامه های شورای شهر در حوزه رونق گرفتن ساخت و سازها در شهر، اظهار داشت: مصوبه رونق بخشی به صنعت ساختمان با ارائه مشوقهای مناسب، اتفاقات خوبی را میتواند در حوزه معماری و شهرسازی رقم بزند.
مهدی نیا ادامه داد: باید به سمت شفافیت هر چه بیش‌تر و از بین رفتن رانت اطلاعاتی برای ایجاد عدالت عمومی در شهرداری مشهد قدم برداریم.

منبع: خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین کتاب آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ اردیبهشت ۹۸
637 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0