تبدیلسال نود و هشت را به سال رونق ساخت و تولید مسکن محمد اسلامی

تبدیل سال نود و هشت به سال رونق ساخت و تولید مسکن

محمد اسلامی در پیامی ضمن تبریک سال نود و هشت و تقارن آن با میلاد مسعود امیرالمومنین علی (علیه السلام)، ضمن آرزوی سالی سرآمد برای خدمت رسانی به مردم ایران، بیان کرد: امیدوار هستم سال نود و هشت با حضور قوی‌تر همه دست اندرکاران، اعم از مشاوران، سازندگان و سرمایه گذاران حوزه مسکن به سال رونق ساخت و تولید مسکن تبدیل گردد.

کد خبر: 980103003 تاریخ انتشار: شنبه ۳ فروردین ۹۸ - ۱۰:۱۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،محمد اسلامی در پیامی ضمن تبریک سال نود و هشت و تقارن آن با میلاد مسعود امیرالمومنین علی (علیه السلام)، ضمن آرزوی سالی سرآمد برای خدمت رسانی به مردم ایران، بیان کرد: امیدوار هستم سال نود و هشت با حضور قوی‌تر همه دست اندرکاران، اعم از مشاوران، سازندگان و سرمایه گذاران حوزه مسکن به سال رونق ساخت و تولید مسکن تبدیل گردد.

تبدیلسال نود و هشت را به سال رونق ساخت و تولید مسکن

تبدیلسال نود و هشت را به سال رونق ساخت و تولید مسکن

تبدیلسال نود و هشت را به سال رونق  ساخت و تولید مسکن

اسلامی در پیام خود، با تاکید بر اجرایی کردن شعار سال با عنوان “رونق تولید”، در حوزه مسکن و شهرسازی، نکاتی را ارایه کرد و افزود: به سازندگان طرحهای مسکن خداقوت عرض می ‌کنم. امیدوار هستم سال نود و هشت با حضور قوی‌تر همه عزیزان، اعم از مشاوران، سازندگان و سرمایه گذاران بتوانیم سال نود و هشت را به سال رونق ساخت و تولید مسکن تبدیل کنیم.
وی ادامه داد: نیازمند پاسخگویی به نیاز مردم برای طرحهای تامین مسکن و بویژه مسکن اولیها هستیم. در این ایام پرفیض میلاد امیرالمومنین علی (علیه السلام) باید متعهد باشیم و میثاق ببیندیم که برای پیشبرد برنامه‌های مسکن که در دستور کار قرار دارد اعم از مسکن مهر باقی‌مانده که انتظار مردم تکمیل آن هاست، و پروژه های چهارصد هزار واحدی که در دستور کار است، همه با تلاش ویژه نقش ایفا کنیم و ان شاء الله زودتر از زمانبندی اعلام شده اینها را به ثمر برسانیم.

تبدیلسال نود و هشت را به سال رونق ساخت و تولید مسکن

وزیر راه و شهرسازی گفت: امیدوار هستم با ارتقای کیفیت طراحی ‌ها، ارتقای استانداردها و دقت نظر در اجرای پروژه ها بتوانیم با قوام بخشیدن به اقدامات اجرایی موجبات رضایت‌مندی مردم را فراهم کنیم. در عین حال بتوانیم نقش ارزنده خود را در سرآمدی و قابلیت مهندسی به جهانیان نشان دهیم.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ فروردین ۹۸
602 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0