برگزاری کارگاه تخصصی حفاظت الکتریکی در صنعت ساختمان کارگاه تخصصی حفاظت الکتریکی

برگزاری کارگاه تخصصی حفاظت الکتریکی در صنعت ساختمان

کارگاه تخصصی حفاظت الکتریکی در ساختمان صبح امروز 5 شنبه بیست و پنجم مهر نود و هشت با شرکت مهندسین عضو در رشته برق از شهرهای نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، تنکابن و رامسر در محل سالن اجتماعات بندر نوشهر برگزار گردید.

کد خبر: 191018001 تاریخ انتشار: جمعه ۲۶ مهر ۹۸ - ۹:۱۸ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،کارگاه تخصصی حفاظت الکتریکی در ساختمان صبح امروز ۵ شنبه بیست و پنجم مهر نود و هشت با شرکت مهندسین عضو در رشته برق از شهرهای نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، تنکابن و رامسر در محل سالن اجتماعات بندر نوشهر برگزار گردید.

برگزاری کارگاه تخصصی حفاظت الکتریکی در صنعت ساختمان

برگزاری کارگاه تخصصی حفاظت الکتریکی در صنعت ساختمان

کارگاه تخصصی حفاظت الکتریکی  در صنعت ساختمان برگزار گردید

در آغاز این کارگاه مهندس فرجی ضمن عرض خیر مقدم از میزبانی این کارگاه ابراز خرسندی کرد.

سپس نعمتیان، عضو هیات رییسه سازمان ضمن خوش آمد گویی و تشکر از هیات رییسه دفتر نمایندگی و هیات مدیره کانون مهندسین نوشهر بیان کرد: سازمان با اختصاص بودجه جهت برگزاری کارگاههای آموزشی از تحقق این امر استقبال می‌کند.

وی تصریح کرد: در سال ۹۸، کارگاههای خوبی با هدف افزایش کیفیت ساخت ساز برگزار گردید و از اعضای محترم انتظار می‌رود با حضور بیشتر و افزایش آگاهی فنی بیش از پیش در امر کیفی ساز گام بردارند.

در ادامه این کارگاه، گران، عضوِ برق هیات مدیره سازمان ضمن تشکر  ویژه از رییس سازمان و هیات رییسه دفتر نمایندگی و هیات مدیره کانون مهندسین نوشهر اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی مازندران در بحث آموزشهای مهارت محور  پیشرو بود و هرساله هیات مدیره سازمان و کمیته اموزش نیاز سنجی دوره های مهارت محور را در برنامه های خود قرار داده است.

وی ادامه داد: دوره های فعلی ارتقای پروانه مهندسین در رشته برق به هیچ وجه جواب‌گوی مطالبات اموزشی مهندسین نبوده اعلام داشتند که این دوره ها با همکاری گروه تخصصی برق شورای مرکزی و دفتر مقرارت ملی ساختمان تغییرات اساسی پیدا کرد که امیدوار هستیم این تغییرات بزودی از طرف وزارت راه و شهرسازی ابلاغ گردد.

نماینده هیات مدیره در کمیته آموزش در ادامه با عنوان این که مبحث چهارم مقرارت ملی ساختمان گروه های شش (ساختمان‌های چهار طبقه و تا بیست و سه متر ارتفاع ) و هشت (ساختمان با ارتفاع بیش از بیست و سه متر) را مشمول حفاظت در مقابل صاعقه دانسته و از طرفی مبحث ۱۳ مقرارت ملی اشاره خاصی به مباحث طراحی و نظارت حفاظت ساختمان در برابر صاعقه نداشته، بر لزوم آموزش این مبحث به صورت دوره های مهارت محور تاکید داشت.

سپس پوریا معقولی به تدریس مباحث تخصصی حفاظت الکتریکی در صنعت ساختمان پرداخت.

در ادامه این کارگاه فیروزیان، خزانه دار سازمان تصریح کرد: با توجه به این که استان مازندران دارای جغرافیای گسترده ای است گروه تخصصی برق که بازوی مشورتی تخصصی سازمان است باید مباحث مربوط به حفاظت الکتریکی را بومی سازی کند و این امر باید توسط دفتر مقررات ملی ساختمان ابلاغ گردد.

در خاتمه، از مدرس این کارگاه دکتر پوریا معقولی با اهدای لوح، قدردانی گردید.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام سازمان مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ مهر ۹۸
455 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0