برگزاری دهمین نشست هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران نشست هیأت مدیره سازمان

برگزاری دهمین نشست هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

دهمین نشست هیأت مدیره سازمان استان روز شنبه مورخ بیست و نهم دی ماه نود و هفت از ساعت شانزده الی 20:30 در محل سازمان برگزار و تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ گردید:

کد خبر: 971030013 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۰ دی ۹۷ - ۳:۴۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،دهمین نشست هیأت مدیره سازمان استان روز شنبه مورخ بیست و نهم دی ماه نود و هفت از ساعت شانزده الی ۲۰:۳۰ در محل سازمان برگزار و تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ گردید:

برگزاری دهمین نشست هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

برگزاری دهمین نشست هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

دهمین نشست هیأت مدیره سازمان نظام  مهندسی ساختمان استان مازندران برگزار شد+مصوبات

۱-موضوع اصلاح روند ثبت پروژه های کوچک توسط رییس سازمان استان توضیحاتی داده شد و مقرر گردید جهت بررسی بیش تر به نشست های آتی و کارگروه روان سازی خدمات مهندسی ارجاع شود.
۲-موضوع برگزاری گردهمایی عمران و نحوه برگزاری آن توضیحاتی توسط نعمتیان ارائه گردید و به اتفاق آراء تصویب شد و مقرر شد ترجیحاً در دو سالن مجزا، سخنرانی اصلی و کارگاه آموزشی برگزار گردد و تاریخ برگزاری آن پنج شنبه مورخ یازدهم بهمن ماه نود و هفت تعیین شد.
۳-موضوع پیشنهاد واحد مالی/ رفاهی بابت پرداخت کمک هزینه بازدیدهای علمی توسط فیروزیان توضیح داده شد و بعد از بحث و بررسی مقرر گردید فقط بابت بازدیدهای علمی داخلی بصورت موردی در هیأت مدیره عنوان شود.
۴-موضوع روند انتخابات الکترونیکی بازرسان توسط خانم مهری توضیح داده شد و نحوه اجرای انتخابات در مجمع عمومی توسط پیمانکار ذی صلاح، به استحضار اعضای محترم هیأت مدیره رسانده شد.
۵-موضوع عضویت معتبر اعضای نظام مهندسی که از نشست گذشته به این نشست موکول شده بود، موارد مطروحه در نظام نامه مربوطه، توسط حقیقی توضیح داده شد و مقرر شد با توجه به نامه شماره ۸۰۸۷۵/۴۳۰ مورخ بیستم شهریور ماه نود و هفت معاون محترم وزیر، تمامی اعضاء سازمان استان مازندران، مجاز به اعطای رأی در روز اخذ رأی باشند.
۶-موضوع برگزاری آیین روز مهندس با توجه به چارچوب پیشنهادی کمیته گردهمایی های سازمان، توسط حقیقی توضیح داده شد. مقرر گردید تاریخ برگزاری آیین در بازه ۱ تا ۱۵ اسفندماه باشد و مسئولیت برگزاری به عهده دفاتر نمایندگی با همکاری کانون های مهندسین هر شهر گذاشته شود که براساس چارچوب تعیین شده و متناسب با شرایط و تعداد اعضای هر شهر برنامه متناسب را به مورد اجرا گذارند که به اتفاق آرا مصوب گردید.

برگزاری دهمین نشست هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

۷-موضوع قراردادهای سازمان براساس دستور جلسه به شرح ذیل مصوب شد:
۷-۱- قرارداد سررسید مهندسی سال نود و هشت با مشخصات: قطع اروپایی و هر دو روز در یک صفحه به تعداد بیست و پنج هزار جلد تا سقف ۲۴۰ میلیون تومان توسط شرکت نیما انجام پذیرد و اقدامات لازم توسط واحد مالی به اجرا درآید.
۷-۲- قرارداد پیمانکار انتخابات بازرسی مقرر شد که اجرای الکترونیکی انتخابات با ترک تشریفات به شرکت ذی صلاح واگذار شود.
۷-۳- قرارداد انتخابات حسابرس مقرر گردید که اقدامات لازم بصورت ترک تشریفات و توسط هیأت رئیسه سازمان انجام گیرد.
۸-نظام نامه تهیه شده در مورد مأموریتهای ارکان سازمان توسط حقیقی توضیح داده شده و مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به نقطه نظرات اعضای هیأت مدیره در مورد مواد مختلف نظامنامه، ماده سه و تبصره پنج از مورد موافقت قرار گرفته و سایر موارد مقرر گردید پس از اعمال اصلاحات لازم مجدداً در دستور نشست قرار گیرد.
۹-در ارتباط با کمک هزینه درمان ابتدا به اتفاق آرا در دستور نشست قرار گرفت و بعد از بحث و بررسی کلیه اعضا موافقت کردند که تا سقف ۳ میلیارد ریال به ردیف مربوطه اضافه گردد تا مشمول کلیه مهندسین در این ۲ ماه پایانی سال نیز شود.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ برگزاری آزمون نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ دی ۹۷
609 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0