برگزاری آزمون پایان دوره آموزشی برق کاران استان قم با حضور دویست و بیست نفر؛

برگزاری آزمون پایان دوره آموزشی برق کاران استان قم

آزمون پایان دوره آموزشی برق کاران استان قم از طرف سازمان نظام مهندسی ساختمان قم با حضور دویست و بیست نفر از برق کاران برگزار گردید.

کد خبر: 970924001 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ آذر ۹۷ - ۹:۵۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،آزمون پایان دوره آموزشی برق کاران استان قم از طرف سازمان نظام مهندسی ساختمان قم با حضور دویست و بیست نفر از برق کاران برگزار گردید.

برگزاری آزمون پایان دوره آموزشی برق کاران استان قم

برگزاری آزمون پایان دوره آموزشی برق کاران استان قم

آزمون پایان دوره آموزشی برق کاران استان  قم برگزار گردید

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم قبل از ظهر جمعه در حاشیه برگزاری آزمون دوره آموزشی برق کاران استان قم، بیان کرد: در راستای اجرای ماده چهار قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و ماده هجده قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار در مورد استفاده از خدمات کارگران و استادکاران برق کار، اداره کل راه و شهرسازی استان، سازمان نظام مهندسی ساختمان قم و همچنین کانون انجمن‌ های صنفی کارگران و استادکاران تفاهم نامه همکاری با هم منعقد کردند که برگزاری این دوره آموزشی برای برق کاران در همین راستا بوده است.
امین مقومی ادامه داد: هدف این تفاهم نامه ایجاد همکاری متقابل در زمینه‌ های علمی، اجرای تأسیسات الکتریکی ساختمان‌ ها، آموزش در رشته برق در جهت ارتقاء دانش کارگران ماهر، ارتقاء کیفیت اجرای کار، کاهش مشکلات نظارت برای مهندسین ناظر، افزایش رضایت کارفرمایان و مالکین به کارگیری نیروی ماهر آموزش دیده و تعیین صلاحیت شده بومی در زمینه اجرای تأسیسات در زمینه تأسیسات الکتریکی ساختمان‌ ها بوده است.

برگزاری آزمون پایان دوره آموزشی برق کاران استان قم

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم اظهار داشت: در نخستین دوره آموزشی ویژه برق کاران استان قم، دویست و بیست نفر طی بیست وچهار ساعت در ده سرفصل تخصصی، آموزش‌های لازم براساس مبحث سیزده مقررات ملی ساختمان را فرا گرفتند و آزمون نهایی نیز در دبیرستان امام صادق(علیه السلام) قم در دو بخش آزمون کتبی و مصاحبه علمی برگزار گردید.
وی خاطر نشان کرد: این طرح بصورت نخستین بار در قم به مرحله اجرا در آمد که امیدوار هستیم در آینده در سایر رشته‌ها و حرفه‌های مرتبط با صنعت ساخت و ساز نیز برگزار گردد که این امر در نهایت به ارتقاء کیفیت ساخت و ساز می‌ انجامد و سبب حفظ سرمایه‌های ملی می‌ گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

هر آنچه بايد در مورد آزمون نظام مهندسي برق بدانيد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ آذر ۹۷
762 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0