بررسی شیوه برخورد با تخلفات ساختمانی در نشست هیات مدیره سازمان شیوه برخورد با تخلفات ساختمانی

بررسی شیوه برخورد با تخلفات ساختمانی در نشست هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، در جلسه ای مورخ بیست و پنجم اسفند، بیش ترین وقت خود را برای ساماندهی نحوه برخورد با تخلفات ساختمانی گذاشت.

کد خبر: 971227006 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۷ اسفند ۹۷ - ۷:۵۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان  نظام مهندسی ساختمان یزد،هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، در جلسه ای مورخ بیست و پنجم اسفند، بیش ترین وقت خود را برای ساماندهی نحوه برخورد با تخلفات ساختمانی گذاشت.

بررسی شیوه برخورد با تخلفات ساختمانی در نشست هیات مدیره سازمان

بررسی شیوه برخورد با تخلفات ساختمانی در نشست هیات مدیره سازمان

شیوه برخورد با تخلفات ساختمانی  در نشست هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بررسی شد

در این جلسه، ریاست سازمان استان، توافقاتی را که بر اساس دستورالعمل ابلاغی معاون عمرانی استانداری در باره کاهش تخلفات و بحث ۲ نقشه ای صورت گرفته و در جلسات مجزا با مدیران شهرداریهای مناطق یک تا چهار مطرح شده تشریح کرد.
سالاری ادامه داد: در این جلسات، که با حضور کارشناسان طرف‌ها برگزار گردید، مصادیق موضوع مطرح و توافقات مکتوب صورت گرفت.
به گفته وی، در حال حاضر فرصت خوبی برای بهبود خدمات مهندسی فراهم گردیده و از ابتدای سال نود و هشت با حجم کاری بیش تر و مراجعات افزون‌تر روبرو هستیم که باید با خدمات سریع تر به بهترین وجه پاسخ داد.
رئیس سازمان گفت: شهرداری منطقه چهار به تازگی اجرائیات خود را به بخش خصوصی تحت عنوان پلیس ساختمان واگذار کرده و با تعداد زیاد مأموران و گروه ‌های تدارک شده پلیس ساختمان، انتظار می‌ رود از خلاف سازیها پیش‌گیری شود و این روش الگویی برای سایر مدیریت ‌های مناطق شهرداری باشد.
وی، هم‌چنین از تشکیل جلسه ای با معاون عمرانی استانداری و شهرداران خبر خبر داد تا توافقات انجام یافته در مرکز استان به سایر شهرستان‌ها نیز تسری یابد و شهرداری‌ها با مدیران دفاتر نمایندگی بیش ترین همکاری را داشته باشند.

بررسی شیوه برخورد با تخلفات ساختمانی در نشست هیات مدیره سازمان

وی، هم‌چنین در مورد مصوبات نشست هیئت ۴ نفره در دفتر معاون عمرانی استانداری در مواردی چون واقعی کردن تعرفه های خدمات مهندسی در زمینه های طراحی و نظارت، تعرفه نظارت گاز برای کنتورهای خانگی و صنعتی و لوله کشیهای روکار و توکار توضیحاتی داد و گفت: در این نشست، تعرفه طراحی و نظارت ساختمان‌ های واحدهای شهرکهای صنعتی نیز عنوان و درخواست‌ های سازمان مصوب گردید که این موارد متعاقبا بصورت رسمی اطلاع‌رسانی می گردد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ اسفند ۹۷
682 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0