بررسی ساخت صد هزار واحد مسکونی با رویکرد بازآفرینی شهری مازیار حسینی معاون امور مسکن و ساختمان

بررسی ساخت صد هزار واحد مسکونی با رویکرد بازآفرینی شهری

ساخت صد هزار واحد مسکونی با رویکرد بازآفرینی شهری با حضور معاونان مسکن و ساختمان، معماری و شهرسازی و هم‌چنین مدیرعامل بازآفرینی شهری در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار گردید

کد خبر: 980103001 تاریخ انتشار: شنبه ۳ فروردین ۹۸ - ۱۰:۰۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ساخت صد هزار واحد مسکونی با رویکرد بازآفرینی شهری با حضور معاونان مسکن و ساختمان، معماری و شهرسازی و هم‌چنین مدیرعامل بازآفرینی شهری در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار گردید.

بررسی ساخت صد هزار واحد مسکونی با رویکرد بازآفرینی شهری

بررسی ساخت صد هزار واحد مسکونی با رویکرد بازآفرینی شهری

بررسی ساخت صد هزار واحد مسکونی با رویکرد بازآفرینی شهری

نشست بررسی ساخت صد هزار واحد مسکونی از چهارصد هزار واحد مسکونی طی دو ساله نود و هشت و نود و نه با حضور مازیار حسینی معاون مسکن و ساختمان، فرزانه صادق مالواجرد معاون معماری و شهرسازی، سیدمحمد پژمان مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و دیگر نمایندگان این ۳ معاون در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار گردید.
در این نشست، مازیار حسینی معاون امور مسکن و ساختمان بیان داشت: نیازمند وفاق و نیل به ادبیات مشترک در سیاست بازآفرینی شهری هستیم.
حسینی، در عین حال گفت: افرادی که بعنوان مهندسان مشاور در بافت فرسوده ورود میکنند و به شرکت بازآفرینی شهری کمک ارایه میدهند باید در جزئیات به پلاک ورود کنند. زیرا در نقشه های کلان یک به ۲ هزار نمیتوان برای بافت فرسوده تصمیمگیری کرد و کاری را انجام داد. بهتر است مشاوران در کنار توسعه گران با راهنمایی و همکاری مجموعه شرکت بازآفرینی شهری در جزئیات بلوک‌ های فرسوده، پلاک به پلاک ارزیابی داشته باشند و برای هر بلوک راه کار و راه حل مناسب خود آن بلوک را ارایه دهند.

بررسی ساخت صد هزار واحد مسکونی با رویکرد بازآفرینی شهری

در این جلسه، هم‌چنین سیدمحمد پژمان مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران نیز به ارایه توضیحاتی پرداخت و افزود: تخصیص نیافتن یارانه دولتی بافت فرسوده، مشکل تامین زمین، حجم قابل توجه مالکان بافت ‌های فرسوده که سند ندارند تا از تسهیلات بانکی استفاده کنند و توجیه اقتصادی نداشتن نوسازی واحدهای مسکونی در برخی از مناطق کم برخوردار بخشی از مشکلاتی است که وجود دارد و باید برای آن ها راه‌کاری داشته باشیم.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی مکانیکpdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ فروردین ۹۸
508 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0