بررسی اصلاح قانون نظام مهندسی در کمیسیون عمران مجلس عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان داشت:

بررسی اصلاح قانون نظام مهندسی در کمیسیون عمران مجلس

شهرام کوسه غراوی اظهار داشت: انتخاب ناظر مجلس در شورایعالی معماری و شهرسازی در دستور کار امروز کمیسیون قرار داشت که بنده به‌ عنوان ناظر این بخش انتخاب شدم.

کد خبر: 970605002 تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ شهریور ۹۷ - ۹:۴۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،شهرام کوسه غراوی اظهار داشت: انتخاب ناظر مجلس در شورایعالی معماری و شهرسازی در دستور کار امروز کمیسیون قرار داشت که بنده به‌ عنوان ناظر این بخش انتخاب شدم.

بررسی اصلاح قانون نظام مهندسی در کمیسیون عمران مجلس

بررسی اصلاح قانون نظام مهندسی در کمیسیون عمران مجلس

بررسی اصلاح قانون نظام مهندسی  در کمیسیون عمران/ ناظر مجلس در شورای عالی معماری و شهرسازی انتخاب گردید

شهرام کوسه‌غراوی، با اشاره به نشست عصر دیروز کمیسیون عمران، ادامه داد: انتخاب ناظر مجلس در شورایعالی معماری و شهرسازی در دستور کار امروز کمیسیون قرار داشت که بنده به‌ عنوان ناظر این بخش انتخاب شدم.
کوسه غراوی در ادامه با اشاره به بررسی اصلاح قانون نظام مهندسی در این کمیسیون، تصریح کرد: در حال حاضر مشغول گرداوری قانونی هستیم تا سازمان نظام مهندسی زیر مجموعه سازمان برنامه و بودجه قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد: در این نشست کمیسیون تا ماده بیست طرح اصلاح قانون نظام مهندسی کشور را مورد بررسی قرار داد تا ان شاالله این طرح بزودی به صحن مجلس ارائه گردد.‌

بررسی اصلاح قانون نظام مهندسی در کمیسیون عمران مجلس

وی یاد آور شد: در ماده سی و هفت این طرح عنوان کمک‌ های دولتی آمده است که این سازمان را زیر یوغ دولت می ‌برد لذا ما می‌ کوشیم این بند را حذف کنیم تا سازمان نظام مهندسی یک نهاد کاملا غیر دولتی باشد.
این نماینده مجلس تاکید کرد: طرح اصلاح نظام مهندسی چهل و سه ماده دارد و بعد از بررسی در کمیسیون عمران به صحن مجلس ارائه خواهد شد.

منبع : خبرگزاری میزان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین کتاب آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ شهریور ۹۷
812 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0