اختصاص اعتبار مالی برای خرید تجهیزات پزشکی از طرف نظام مهندسی ساختمان کردستان

اختصاص اعتبار مالی برای خرید تجهیزات پزشکی از طرف نظام مهندسی ساختمان کردستان

اختصاص اعتبار مالی برای خرید تجهیزات پزشکی از طرف نظام مهندسی ساختمان کردستان ،به مبلع 3 میلیارد ریال جهت خرید کیت ‌های حفاظت فردی، ماسک، دستکش، لوازم بهداشتی، شوینده و ضدعفونی صادر شد

کد خبر: 990109016 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ اسفند ۹۸ - ۱۱:۴۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، اختصاص اعتبار مالی برای خرید تجهیزات پزشکی از طرف نظام مهندسی ساختمان کردستان ،به مبلع ۳ میلیارد ریال جهت خرید کیت ‌های حفاظت فردی، ماسک، دستکش، لوازم بهداشتی، شوینده و ضدعفونی صادر شد

اختصاص اعتبار مالی برای خرید تجهیزات پزشکی از طرف نظام مهندسی ساختمان کردستان

اختصاص اعتبار مالی برای خرید تجهیزات پزشکی از طرف نظام مهندسی ساختمان کردستان

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان ۳ میلیارد ریال برای خرید کیت ‌های حفاظت فردی، ماسک، دستکش، لوازم بهداشتی، شوینده و ضدعفونی اختصاص داده است.

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان سه میلیارد ریال اعتبار برای خرید تجهیزات پزشکی اختصاص داد

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان با اشاره به ضرورت همکاری و حمایت دستگاه‌ ها و شهروندان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، گفت: در این ارتباط هیات مدیره با اختصاص دو میلیارد ریال و هیات امنای صندوق حمایت از اعضای سازمان نیز با مبلغ ۱ میلیارد ریال جهت کمک به مقابله باشیوع ویروس کرونا موافقت کرده‌اند.

فریبرز خلیل اللهی ادامه داد: این اعتبار برای خرید تجهیزات پزشکی از جمله کیت‌ های حفاظت فردی، ماسک، دستکش، لوازم بهداشتی، شوینده و ضدعفونی هزینه می‌گردد و مقرر گردیده با اعلام نیاز بیمارستان ها از مراجع ذیصلاح به آنها تحویل داده شود.

خلیل اللهی تصریح کرد: جامعه مهندسی و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان از هر اقدامی در این جهت دریغ نمیکند و آمادگی خود را برای همکاری با مراکز پزشکی اعلام می دارد.

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان افزود: جامعه مهندسی قدردان جامعه پزشکی، پرستاری و کادر درمانی به عنوان خط مقدم این مبارزه و هم‌چنین نهادها و سازمانهای مردم نهاد که هرکدام بنحوی مشغول به یاری شهروندان و مقابله با شیوع این ویروس هستند.

اکنون صد و هجده بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستانهای استان بستری هستند که طبق آخرین نتایج آزمایشگاهی ابتلای هفتاد و هشت نفر از این افراد به بیماری کووید ۱۹، قطعی است تا به حال، نه نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس در شهرهای سقز و مریوان جان باخته اند.

منبع: ایرنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ اسفند ۹۸
548 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0