فیبرنوری در مجتمعهای تجاری و مسکونی اجرا می گردد مدیر مخابرات منطقه قزوین بیان کرد:

اجرای فیبرنوری در مجتمعهای تجاری و مسکونی

مدیر مخابرات منطقه قزوین در دیدار با ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین اظهار داشت: فیبرنوری در مجتمعهای تجاری و مسکونی اجرا می گردد.

کد خبر: 970920012 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ آذر ۹۷ - ۳:۲۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیر مخابرات منطقه قزوین در دیدار با ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین اظهار داشت: فیبرنوری در مجتمعهای تجاری و مسکونی اجرا می گردد.

فیبرنوری در مجتمعهای تجاری و مسکونی اجرا می گردد

فیبرنوری در مجتمعهای تجاری و مسکونی اجرا می گرددفیبرنوری در مجتمعهای تجاری و مسکونی اجرا می گردد

فیبرنوری در مجتمعهای تجاری و مسکونی  اجرا می گردد

 

مبادرثانی – مدیر مخابرات منطقه قزوین در دیدار با ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با اشاره به اجرای فیبرنوری در مجتمعهای تجاری و مسکونی ادامه داد: با اجرای فیبرنوری در مجتمعهای تجاری و مسکونی علاوه بر خدمات دیتا با پهنای باند زیاد این عمل میتواند در کاهش هزینه های ساخت اثرگذار و از این بستر میتوان خدمات دیگر را نیز جاری کرد.

وی ضمن تاکید بر اتصال منازل به شبکه فیبر نوری ایمن ادامه داد: با توجه به تغییرات عمده در حوزه ارائه خدمات باید از این خدمات در حوزه شهری استفاده بهینه و در آینده روی خدماتی که ارائه میدهیم مدیریت کنیم چرا که فناوری علاوه بر ارائه خدمات به مردم می تواند درآمدزا و اشتغال زا باشد که ایجاد زیرساختها لازمه ی این کار است.

مجابی – ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین نیز ضمن تقدیر از مخابرات در ایجاد زیرساختها که لازمه توسعه شهری است خاطر نشان کرد: ایجاد امکانات مخابراتی هم در ایمنی و هم در امور رفاهی مردم تاثیر دارد.


مجابی ضمن استقبال از ارائه سرویس ftth به مجتمعهای تجاری و مسکونی یاد آور شد: ما نیز با برگزاری جشنواره ی ساختمان برتر، بدنبال افزایش دانش بهره برداران هستیم تا مردم از امکانات ساختمان‌ های برتر، که قطعا ایجاد فناوریهای مخابراتی در این زمینه نقش بسزایی دارند، بیش تر مطلع گردند.
در ادامه ی این دیدار به تفاهم نامه مخابرات و نظام مهندسی اشاره شد و طرفین بر ضرورت اجرای آن تاکید کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی شهرسازی pdf

 

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ آذر ۹۷
1142 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0