پیام تبریک ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران پیام تبریک ریاست سازمان

پیام تبریک ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بمناسبت “روز معلم”

روز دوازدهم اردی بهشت که بمناسبت پاسداشت مقام والا و شامخ معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری ، "روز معلم" نام گذاری شده است را ارج نهاده و با احترام قدردان فداکاریها و عشق و ایثار معلمان گرامی نسبت به فرزندان و آینده سازان این سرزمین هستیم.

کد خبر: 970213016 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۷ - ۷:۳۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان  نظام مهندسی ساختمان مازندران، روز دوازدهم اردی بهشت که بمناسبت پاسداشت مقام والا و شامخ معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری ، “روز معلم” نام گذاری شده است را ارج نهاده و با احترام قدردان فداکاریها و عشق و ایثار معلمان گرامی نسبت به فرزندان و آینده سازان این سرزمین هستیم.

پیام تبریک ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

پیام تبریک ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

پیام تبریک ریاست سازمان نظام مهندسی  ساختمان استان مازندران بمناسبت “روز معلم”

سازمان نظام مهندسی ساختمان بعنوان بزرگ ترین سازمان تخصصی در سطح کشور و استان همواره نگاه ویژه ای به آموزش بعنوان رکن اصلی فعالیتها در جهت دست یابی به اهداف قانون و ارتقاء کیفی ساخت و ساز داشته و در این حوزه همکاریهای مطلوبی را با دانشگاهها و اساتید دانشگاهی به انجام رسانده است .
بدون شک آموزش در جامعه نخبه مهندسی وظیفه ای خطیر و ارزشمند است که آثار آن در توسعه و آبادانی میهن عزیزمان مشهود است. تعامل و همکاری فی مابین دانشگاه و سازمان نظام مهندسی ساختمان نقشی اثرگذار و بی بدیل در جهت تحقق اهداف ایران اسلامی خواهد داشت.
اینجانب ضمن تشکر و سپاس از فرهیختگانی که از ارکان اصلی توسعه و تعالی کشور میباشند، این روز را حضور یکایک معلمان و اساتید این مرز و بوم بویژه اساتید معززی که در تحقق اهداف و برنامه های آموزشی این سازمان همکاری و همراهی داشتند تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون این عزیزان را از ایزد منان آرزو دارم.

پیام تبریک ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

هم چنین تقارن این روز با یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان جهان، نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت امام زمان(عج)، را بر عموم مسلمانان جهان و دوستداران و عاشقان واقعی صاحب عصر تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال تعجيل در فرج مبارک آن حضرت را مسئلت مينمايم.
سیف اله علی نیا
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران‏

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ اردیبهشت ۹۷
1295 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0