نظام نامه برگزاری و ادره هیات عمومی

کد خبر: 2387 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ آذر ۹۵ - ۱۱:۲۸ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،این نظام نامه به موجب بند ص ماده ۱۰۶ آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی معدن تهیه شده و معانی و مفاهیم واژه ها و عبارت های به کار رفته در آن طبق قانون نظام مهندسی معدن و آیین نامه اجرایی آن است به منظور سهولت و جمع شدن تمام موضوع های م ربوط به هیات عمومی عبارت های تعدادی از مواد آیین نامه در این نظام نامه تکرار شده است.

untitled-1

فصل اول برگزاری:

۱- به منظور هماهنگی امور سازمان های استان ها هیات عمومی سازمان نظام مهندسی معدن، از کلیه اعضای اصلی هیات مدیده سازمان های استان ه در سطح کشور تشکیل می شود. هیات عمومی هر سال یک جلسه عادی با حضور نماینده وزیر صنایع و معادن که از این پس به اختصار نماینده وزیر خوانده می شود خواهد داشت.

۲- جلسات عادی هیات عمومی سالی یک بار تا پایان تیرماه در یکی از استان ها تشکیل و در پایان هر جلسه مکان جلسه بعدی تعیین می ود هیات عمومی می تواند جلسات فوق العاده و جلسات غیر رسمی نیز داشته باشد.

۳- تاریخ تشکیل مدت و دستور هر جلسه عادی توسط شورای مرکزی تعیین می شود.

۴-  جلسات فوق العاده هیات عمومی بنا به تصمیم آخرین جلسه عادی آن هیات و یا با تقاضای دو سوم اعضای شورای مرکزی تشکیل می شود. در حالت اول موعد و محل و دستور کار جلسه نیز توسط هیات عمومی تعیین می شود.

۵- دعوت نامه برای حضور در جلسات هیات عمومی  اعم از عادی فوق العاده یا غیررسمی با امضای رئیس یا دبیر شورای مرکزی باید حداقل یک ماه قبل از تاریخ برگزاری اجلاس به عنوان هر یک از اعضای هیات مدیره هر استان و به آدرس سازمان نظام مهندسی معدن استان فرستاده شود. در دعوت نامه تاریخ مدت و محل برگزاری اجلاس (با آدرس) و دستور کار جلسه نوشته می شود.

۶- رئیس شورای مرکزی ضمن اعلام محل تاریخ مدت و دستور کار جلسه از وزیر صنایع و معادن درخواست می نماید تا نماینده خود را جهت حضور در اجلاس تعیین و ضمن صدور حکم وی را تا یک هفته قبل از تاریخ تشکیل جلسه به شورای مرکزی معرفی کند. انماینده وزیر در روز اجلاس اصل حکم خود را به رویت رئیس اجلاس می رساند و تصویر حکم وی به صورتجلسه پیوست می شود.

برای دیدن متن کامل کلیک کنید

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ آذر ۹۵
2883 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0