پیام ریاست سازمان به مناسبت سال نو موفقیت عضوهای سازمان

موفقیت عضوهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان در مسابقه طراحی نمازخانه و استراحتگاه ورودیهای شهر سنندج

شهرداری سنندج با هدف بهره گیری از ایده های اصیل معماری ودستیابی به طرحهای خلاقانه و تفکرات جدید تصمیم دارد نسبت به برگزاری مسابقه در میان اساتید ، دانشجویان و افراد دارای شرایط رشته های معماری، شهرسازی و سایر رشته های مرتبط طراحی نمازخانه و استراحتگاه در سه ورودی شهر سنندج را به مسابقه گذاشت.

کد خبر: 961108011 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ بهمن ۹۶ - ۹:۲۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان، شهرداری سنندج با هدف بهره گیری از ایده های اصیل معماری ودستیابی به طرحهای خلاقانه و تفکرات جدید تصمیم دارد نسبت به برگزاری مسابقه در میان اساتید ، دانشجویان و افراد دارای شرایط رشته های معماری، شهرسازی و سایر رشته های مرتبط طراحی نمازخانه و استراحتگاه در سه ورودی شهر سنندج را به مسابقه گذاشت.موفقیت عضوهای سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان در مسابقه طراحی نمازخانه

موفقیت عضوهای سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان در مسابقه طراحی نمازخانه

موفقیت عضوهای سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان در مسابقه طراحی نمازخانه

موفقیت عضوهای سازمان  نظام مهندسی ساختمان استان کردستان در مسابقه طراحی نمازخانه و استراحتگاه ورودیهای شهر سنندج

پس از اتمام مهلت ارسال آثار، شانزده اثر به دبیرخانه این مسابقه فرستاده شد که همه این آثار جهت ارزیابی هیات داوران در دانشکده هنر و معماری دانشگاه کردستان به نمایش درآمد.
همه آثار توسط هیات داوران متشکل از کیومرث ایران دوست، مهرداد یوسف زمانی و بختیار بهرامی از عضوهای هیئت علمی دانشگاه کردستان و ارسلان طهماسبی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد سنندج مورد ارزیابی قرار گرفت.
۳ اثر برتر این فراخوان به شرح ذیل اعلام شد:
اثر سید صابر زمانی، شاهو عباسی، احمد کتابی و اصغر بیداریان با دویست و نود و هفت امتیاز حائز رتبه اول این فراخوان شد.
سیدصابر زمانی (عضو پروانە دار نظام مهندسی ساختمان استان کردستان، کارشناسی ارشد مهندسی معماری)، شاهو عباسی(عضو پروانە دار نظام مهندسی ساختمان استان کردستان، کارشناسی ارشد مهندسی ‌معماری و پژوهش گر دکتری تخصصی معماری میباشند.

موفقیت عضوهای سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان در مسابقه طراحی نمازخانه

هم چنین اثر سینا آرمان دویست و هفتاد و چهار امتیاز رتبه دوم و اثر فرزانه فتحی و شیرکو فتحیان با دویست و چهار امتیاز رتبه سوم این فراخوان را کسب کرد.
هیات داوران آثار برتر را طبق معیارهای نظیر توجه به فرهنگ و معماری بومی، ایجاد یک اثر برجسته، ماندگار، بدیع و خلاق، نوآوری، خلاقیت و نماهای زیبا و موثر، رعایت ملاحظات زیست محیطی و انرژی اقلیمی، برخورداری از ویژگی ‌های فنی و اقتصادی بهینه، هم خوانی با زمینه، مصالح بوم آور و رعایت شرایط نحوه ارائه آثار انتخاب کردند.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود سوالات آزمون نظام مهندسی اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ بهمن ۹۶
1287 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0