لزوم حفظ وحدت رویه و انسجام دفاتر نمایندگی شهرستان‌ها ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

لزوم حفظ وحدت رویه و انسجام دفاتر نمایندگی شهرستان‌ها

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، بر لزوم حفظ وحدت رویه برای ارائه خدمات و انسجام هر چه بیش تر دفاتر تاکید کرد.

کد خبر: 980113002 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۳ فروردین ۹۸ - ۹:۱۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، بر لزوم حفظ وحدت رویه برای ارائه خدمات و انسجام هر چه بیش تر دفاتر تاکید کرد.

لزوم حفظ وحدت رویه و انسجام دفاتر نمایندگی شهرستان‌ها

لزوم حفظ وحدت رویه و انسجام دفاتر نمایندگی شهرستان‌ها

لزوم حفظ وحدت رویه و انسجام دفاتر نمایندگی شهرستان‌ها

 

مهدی سالاری در جلسه ماهیانه مدیران دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستان‌ها خواستار ارتباط بیشتر دفاتر، انتقال تجربیات و برنامه ها، هماهنگی و انسجام دفاتر نمایندگی شهرستانها با مدیران ستادی شد.
سالاری با اشاره به شفافیت در تصمیمگیری فرآیندها در سازمان، اظهار داشت: شفافیت در حوزه ستادی ایجاب میکند که مدیران دفاتر نیز مشابه عملکرد استان را در شهرستان‌ها داشته باشند و عملکرد دفاتر در سال نود و هفت را منتشر کنند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با تاکید بر ارائه خدمات مناسب و مورد نیاز جامعه، از مدیران دفاتر و حوزه ستادی خواست تا با آگاهی و توانمندی خدمات خوبی را به مردم و اعضا ارائه دهند.
وی، خواستار توجه مسوولین دفاتر نمایندگی به اهمیت آموزش، تعامل با سازمان‌های مرتبط و احترام به مصوبات و ارزش‌های هیات رئیسه شد و گفت: مدیران دفاتر با ارزش‌ها و دیدگاه های هیات رئیسه همراهی کنند.


در این نشست، مدیران دفاتر و حوزه ستادی گزارشی از برنامه های سال نود و هشت حوزه مسئولیت خود ارائه و در مورد صدور مجوز دفاتر با توجه به ابلاغ وزیر و یکپارچه سازی دفاتر، پی‌گیری تخلفات ساختمانی، اجرای نظارت مضاعف، اسکن نقشه های گاز، آماده سازی پرونده های اسکن تفکیک و تعامل با شهرداری و شورای شهر، برگزاری اجباری دوره اخلاق مهندسی مطالبی بیان نمودند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی معماری pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ فروردین ۹۸
642 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0