پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

شرکت هشت هزار و چهارصد و هفتاد و هفت مهندس در آزمون مقررات ملی ساختمان

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با اعلام برگزاری آزمون مقررات ملی ساختمان در روزهای بیستم و بیست و یکم اردی بهشت ماه ، از حضور هشتا هزار و چهارصد و هفتاد و هفت مهندس در این آزمون خبر داد.

کد خبر: 970218019 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۷ - ۵:۲۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با اعلام برگزاری آزمون مقررات ملی ساختمان در روزهای بیستم و بیست و یکم اردی بهشت ماه ، از حضور هشتاد هزار و چهارصد و هفتاد و هفت مهندس در این آزمون خبر داد.

شرکت هشت هزار و چهارصد و هفتاد و هفت مهندس در آزمون

شرکت هشت هزار و چهارصد و هفتاد و هفت مهندس در آزمون
کتاب آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی
کتاب آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

شرکت هشت هزار و چهارصد و هفتاد و هفت  مهندس  در آزمون مقررات ملی ساختمان

سیف الله علی نیا با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ، آزمون ورود به حرفه مهندسان در ۷ رشته معماری، عمران، نقشه برداری، ترافیک، تاسیسات مکانیکی، برقی و شهرسازی در روزهای بیستم و بیست و یکم اردی بهشت ماه در ۲ نوبت صبح و عصر در شهرهای ساری(دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه امام محمدباقر(علیه السلام)، بابل( دانشگاه نوشیروانی) و چالوس ( دانشگاه آزاد اسلامی و موسسه آموزش عالی طبرستان) برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: آزمونهای معماری (نظارت )، عمران(نظارت)، نقشه برداری، شهرسازی و ترافیک صبح روز ۵ شنبه بیستم اردی بهشت ماه و آزمونهای معماری (اجرا) ، عمران (اجرا )، تاسیسات مکانیکی (نظارت) و تاسیسات برقی (نظارت) عصر همان روز برگزار خواهد شد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران بیان داشت: آزمونهای عمران (محاسبات )، تاسیسات مکانیکی و برقی(طراحی) هم در صبح روز جمعه بیست و یکم اردی بهشت و آزمون معماری (طراحی) صبح و عصر همان روز برگزار خواهد شد.
این مقام مسئول تصریح کرد: شرکت کنندگان جهت اخذ پروانه اشتغال مهندسی باید پنجاه درصد نمره آزمون را کسب کنند.

شرکت هشت هزار و چهارصد و هفتاد و هفت مهندس در آزمون

وی خاطر نشان ساخت: داوطلبان شرکت در آزمون ورود به حرفه مهندسان جهت اخذ کارت ورود به آزمون از تاریخ هفدهم لغایت نوزدهم اردی بهشت می ‌توانند با مراجعه به سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان به نشانی اینترنتی www.inbr.ir نسبت به اخذ کارت ورود به آزمون اقدام کنند.
علی نیا گفت: متقاضیان در صورت مشاهده هر گونه نقص میتوانند در روزهای نوزدهم و بیستم اردی بهشت ماه با مراجعه به حوزه های رفع نقص واقع در شهرهای بابل(دانشگاه نوشیروانی )، چالوس (موسسه آموزش عالی طبرستان )و ساری (دانشگاه امام محمدباقر(علیه السلام) ) اقدام به رفع نقص کنند.
وی گفت: همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباطی و الکترونیکی در محل آزمون تخلف محسوب می گردد .هم چنین خروج از محل آزمون و ترک صندلی در طول زمان برگزاری آزمون ممنوع بوده و تخلف محسوب خواهد شد.
علی نیا یاد آور شد: پذیرفته شدگان این آزمون بعد از صدور پروانه اشتغال صلاحیت ورود به فعالیتهای تخصصی و حرفه ای را خواهند داشت.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی طراحی تاسیسات برقی مهر ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ اردیبهشت ۹۷
984 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0