شرکت بیش از دو هزار نفر هرمزگانی در آزمون نظام مهندسی مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان

شرکت بیش از دو هزار نفر هرمزگانی در آزمون نظام مهندسی

مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان از شرکت بیش از 2 هزار نفر در این استان هم زمان با سراسر کشور در آزمون نظام مهندسی خبر داد.

کد خبر: 970222012 تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۷ - ۳:۱۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسیمدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان از شرکت بیش از ۲ هزار نفر در این استان هم زمان با سراسر کشور در آزمون نظام مهندسی خبر داد.

شرکت بیش از دو هزار نفر هرمزگانی در آزمون نظام مهندسی

شرکت بیش از دو هزار نفر هرمزگانی در آزمون نظام مهندسی

بیش از دو هزار نفر هرمزگانی در آزمون نظام مهندسی شرکت کردند.

غلام حسین شیری اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی و اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان در اجرای مواد پنج، یازده، دوازده، بیست و شش و بیست و هشت آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان با همکاری شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور، آزمونهای ورود به حرفه مهندسان را برگزار کرد.
شیری بیان کرد: این آزمون در ۷ رشته مهندسی معماری و عمران بخشهای ( طراحی، نظارت و اجرا )، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی ( طراحی و نظارت)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک برای اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی پایه سه برگزار گردید.

شرکت بیش از دو هزار نفر هرمزگانی در آزمون نظام مهندسی

وی با اشاره به شرکت ۲ هزار و سیصد و پنج نفر هرمزگانی در این آزمون، ادامه داد: از این تعداد چهارصد و نود و پنج نفر داوطلب زن و هزار و هشتصد و ده نفر داوطلب مرد بودند.
مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان خاطر نشان ساخت: این آزمون بیستم و بیست و یکم اردی بهشت ماه جاری در دو حوزه شهرستان بندرعباس (دانشگاه آزاد اسلامی جامع بندرعباس) و جزیره کیش (دانشگاه صنعتی شریف واحد کیش) برگزار گردید.
منبع : خبرگزاری شبستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ اردیبهشت ۹۷
1418 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0