شرکت باربری دریایی افتخار دریا

باربری دریایی افتخار دریا (Sea Proud Co) با بهره‌ گیری از مهمترین انواع کشتی های باربری، به تاجران بازرگانان و سفارش دهندگان باربری محموله ها، کمک می نماید تا ایمن ترین و آسوده ترین نقل و انتقال را بر روی سطح دریا های جهان تجربه نمایند، و تلاش دارد در انجام آن ها، هیچ کمی و کاستی ایجاد نشود.

کد خبر: 000318003 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ خرداد ۰۰ - ۲:۲۱ ب.ظ

باربری دریایی بین المللی افتخار دریا

باربری دریایی افتخار دریا (Sea Proud Co) با بهره‌ گیری از مهمترین انواع کشتی های باربری، به تاجران بازرگانان و سفارش دهندگان باربری محموله ها، کمک می نماید تا ایمن ترین و آسوده ترین نقل و انتقال را بر روی سطح دریا های جهان تجربه نمایند. انواع کشتی‌های کانتینر بر، فله بر، تانکر نفتی، حمل گاز، یخچال دار، Ro-Ro، حمل دام و چند منظوره با هدف استفاده از قابلیت های آن ها برای آسودگی انتقال محموله ها وجود دارند. این کشتی ها برای حمل انواع مختلفی از کالاها، اجناس و خدمات طراحی شدند؛ که مهمترین آن ها کشتی کانتینر بر می باشد. این نوع کشتی بیشتر از ۵۰ درصد باربری دریایی دنیا را به خود اختصاص داده است، و بر اساس ظرفیت بارگیری، تقسیم بندی می شوند. این کانتینرها در دو مدل ۲۰ فوت و ۴۰ فوت در نقل و انتقالات دریایی به کار برده می شوند؛ حجم کانتینر ۲۰ فوت حدود ۳۰ متر مکعب و ۴۰ فوت حدود ۶۰ متر مکعب می باشد. کانتینرهای معمولی با ظرفیت حداکثر ۲۰ تن در صنعت دریانوردی کاربرد دارند.

باربری دریایی

برای شرکت افتخار دریا (Sea Proud Co)، مشتری مداری یک افتخار است. انجام صفر تا صد خدمات باربری، گمرکی و بندرگاه ها، از وظایفی است که، شرکت افتخار دریا (Sea Proud Co) می کوشد در انجام آن ها، هیچ کمی و کاستی ایجاد نشود. خدمات باربری شامل بارگیری و تخلیه بار، بیمه و امنیت محموله ها، انبارداری مبدأ و مقصد و غیره می باشد. خدمات گمرکی، تمامی امورات مربوط به گمرک مانند عوارض و ترخیص محموله و غیره را در بر می گیرد. خدمات بندرگاه ها نیز شامل پیگیری انواع مجوز های لازم جهت انتقال یا دریافت محموله ها را شامل می شود. شرکت افتخار دریا (Sea Proud Co) تمامی امورات مربوط به باربری در هر مرحله ای از انتقال را بر عهده می گیرد.

باربری دریایی به عنوان ارزان ترین نوع باربری کمک فراوانی به روابط تجاری کشورهای مختلف کرده است. برخورداری از مزایای فراوان حمل و نقل دریایی مانند هزینه حمل پایین نسبت به حجم محموله، پرداخت هزینه در برابر قراردادها و اسناد معتبر، افزایش سرعت جابجایی محموله های عظیم الجثه، دارای نرخ کرایه بین المللی و ثابت، آلودگی زیست محیطی کمتر، کاهش خسارات و ایمنی بالای آن  در مقابل سایر باربری ها از اولویت های انتخاب این نوع باربری است. استفاده از روش گروپاژ در باربری دریایی نیز می‌تواند در کاهش قیمت تمام شده ی محموله ها تأثیر بسیاری داشته باشد. گروپاژ به معنای اشتراک در انتقال محموله ها از مسیر دریا است. اگر کانتینر های موجود بر روی یک کشتی مربوط به چند قرارداد باربری باشد، اصطلاحاً به آن گروپاژ می‌گویند. شرکت افتخار دریا (Sea Proud Co)، با سابقه طولانی در زمینه صادرات و واردات کالا از نقاط مختلف دنیا، خدمات مختلفی مانند گروپاژ را به مشتریان خود ارائه می دهد. افتخار دریا با دارا بودن دفاتر مختلف در بندرگاه های مهم دنیا، با ارسال انواع کانتینر و کشتی باری، اقدام به انتقالی ایمن می نماید.

بندرگاه بین المللی

امروزه صنعت دریانوردی یا در اصطلاح انگلیسی زبانان، Marine گویند؛ همواره در حال پیشرفت و توسعه است. انتقال محموله ها بسته به نوع، حجم، ابعاد، بسته بندی و جنس آن ها وارد کشتی می شوند؛ از این رو می‌طلبد این صنعت به سوی ساخت کشتی های مختلفی برود که مناسب حمل انواع کالا باشد. هر محموله نحوه باربری مخصوص به خود را دارد در قیمت نهایی آن تاثیر بسزایی می گذارد. باربری دریایی با استفاده از روش اجاره یا چارترینگ عموماً برای کالاهای با حجم بالا و فاقد بسته بندی مناسب استفاده می شود. محموله هایی مانند شکر، غلات، سیمان، و غیره  به صورت فله می باشند، نیاز به باربری دریای با روش اجاره یا چارترینگ دارند. شرکت افتخار دریا (Sea Proud Co) پیشرو در امر دریانوردی، همواره تلاش دارد تا خدمات متنوعی را برای انتقال انواع محموله ها به مشتریان و سفارش دهندگان ارائه دهد.

 

استعلام قیمت باربری افتخار دریا

برای استعلام قیمت باربری دریایی می توانید با مشاورین افتخار دریا تماس حاصل فرمایید. نوع اسکله در کشور مبدا و مقصد، زمان حرکت و میزان ترافیک دریایی، آب و هوای مسیر، نوع و حجم کالا، نرخ ارز و سوخت و غیره، از جمله عواملی هستند که بر قیمت نهایی این نوع باربری تاثیر مستقیم دارند. استفاده از روش های ترکیبی یا چند بخشی در انتقال محموله ها از طریق مسیر دریایی می تواند به کاهش هزینه نهایی شما کمک بسیاری نماید. روش های ترکیبی (چند بخشی) باربری دریایی مانند گروپاژ، چارترینگ، ترانشیپ (تخلیه و بارگیری مجدد در بندرگاهی بین مبدأ و مقصد) و کراس استافینگ (انتقال کانتینر از یک کشتی به کشتی دیگر) از جمله خدماتی است که توسط شرکت افتخار دریا (Sea Proud Co) برای مشتریانی که تمایل به انتقال از این روش ها دارند،  ارائه خدمات انجام می دهد.

کانتینر

افتخار دریا با دارا بودن مهمترین انواع کشتی های باربری می تواند تمامی مواد اولیه صنایع، اقلام پزشکی، تجهیزات و ماشین آلات صنعتی، خودرو و لوازم آن، مواد خوراکی، لوازم بازی، تجهیزات ارتباطی و مخابراتی، لوازم و قطعات هواپیما یا کشتی، ادوات ورزشی و تجهیزات بیمارستانی به راحتی و از اقصی نقاط دنیا به نقل و انتقال در مسیر دریایی بپردازد. این شرکت با برخورداری از قیمت های منصفانه و رقابتی به مشتریان محترم و سفارش دهندگان انواع نقل و انتقالات خدمت رسانی می نماید. برخورداری از تمامی مسیرهای آبی بین المللی و کشتی‌های مدرن باربری توسط شرکت افتخار دریا  (Sea Proud Co) امنیت فراوانی را برای محموله های در حال انتقال ایجاد می نماید، تاجران و بازرگانان با آسوده خیالی به امورات اقتصادی خود بپردازند. عقد قرارداد بی نقص و صدور بارنامه ای معتبر از جمله مزایای همکاری با افتخار دریا می باشد. تمامی محتویات و مندرجات بارنامه دریایی تمام و کمال و بدون ایراد به تأیید هر دو طرف قرارداد می رسد. در بارنامه باید تمامی اطلاعات دو طرف قرارداد و جزئیات محموله به همراه اصطلاحات بارنامه ای بدون نقص قید شود، تا در صورت بروز مشکل به همراه بیمه نامه بتوانید خسارت خود را دریافت نمایید. شرکت افتخار دریا تمام تلاش خود را بکار می بندد تا کوچکترین مشکلی در صفر تا صد عملیات نقل و انتقال محموله ایجاد نشود، پس با خیال راحت هم اکنون با افتخار دریا تماس حاصل نمایید و عملیات باربری دریایی خود را به ما محول نمایید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ خرداد ۰۰
628 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0