دیدار نماینده ساری و میاندوآب با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مدیرعامل شرکت برق منطقه ‌ای مازندران و گلستان عنوان کرد:

شروع دغدغه‌ های استفاده بهینه از انرژی در سازمان نظام‌ های مهندسی کشور

حسین افضلی در گردهمایی ملی مهندسان برق ساختمان سراسر کشور در بابلسر در ارتباط با اقدامات انجام شده برای این گردهمایی، بیان داشت: این گردهمایی زمینه اعتلای جایگاه رفیع صنعت برق را فراهم می ‌کند و زمینه تبادل اطلاعات علمی و فنی و آخرین دستاوردها و تجربیات مهندسین کل کشور را فراهم می ‌آورد.

کد خبر: 961125018 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ بهمن ۹۶ - ۱:۵۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،حسین افضلی در گردهمایی ملی مهندسان برق ساختمان سراسر کشور در بابلسر در ارتباط با اقدامات انجام شده برای این گردهمایی، بیان داشت: این گردهمایی زمینه اعتلای جایگاه رفیع صنعت برق را فراهم می ‌کند و زمینه تبادل اطلاعات علمی و فنی و آخرین دستاوردها و تجربیات مهندسین کل کشور را فراهم می ‌آورد.

شروع دغدغه‌ های استفاده بهینه از انرژی در سازمان نظام‌ های مهندسی کشور

شروع دغدغه‌ های استفاده بهینه از انرژی در سازمان نظام‌ های مهندسی کشور

دغدغه‌ های استفاده بهینه از انرژی  در سازمان نظام‌ های مهندسی کشور شروع شده است

افضلی با اشاره به استقبال مناسبی که از گردهمایی شده است، ادامه داد: این موضوع نشان دهنده توجه به مباحث انرژی در کشور است و می ‌تواند زمینه ساز استفاده بهینه از این انرژی را فراهم کند.
وی با بیان این كه صنعت ساختمان کشور بزرگ ترین مصرف کننده برق کشور است، گفت: پنجاه و دو درصد پیک مصرف برق به ساختمان‌ ها اختصاص دارد.
مدیرعامل برق منطقه ‌ای مازندران و گلستان تصریح کرد: با توجه به ظرفیت بالای مصرف برق ارتقا دانش مهندسی و کسب آگاهی از آخرین یافته ‌ها در صنعت برق و پرداختن به مقوله مصرف در ساختمان و جلوگیری از اتلاف انرژی نیاز جدی در کشور است.
وی با اشاره به این که اگر چه کشور ما در حوزه انرژی منابع بسیار مناسبی در اختیار دارد، مطرح کرد: استفاده نادرست از منابع در اختيار خسارت‌ های جبران ناپذیری به کشور تحمیل می ‌کند.
افضلی اظهار داشت: بسیاری از کشورها بدنبال کاهش شدت مصرف انرژی و افزایش بهره‌ وری هستند و ما هم باید در این حوزه بصورت مناسب ورود پیدا کرده و طرح استفاده بهینه از این انرژی در برنامه کاری ما قرار گیرد.

شروع دغدغه‌ های استفاده بهینه از انرژی در سازمان نظام‌ های مهندسی کشور


وی تاکید کرد: هم اینک صنعت برق مازندران و گلستان از راه شبکه گسترده شامل خطوط و پست‌ های انتقال فوق توزیع که با همه استان ‌های مجاور و حتی کشور ترکمنستان طرح تبادل انرژی را در برنامه کاری خویش دارد اکنون برق بیش از ۲ میلیون مشترک را تامین می ‌کند.
مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان خاطر نشان کرد: برای تامین منابع مالی بر مبنای سیاست اقتصاد مقاومتی اقداماتی مناسبی جهت بهره مندی از منابع خارجی در قالب فاینانس کشور چین و استفاده از تسهیلات بانک اکو انجام گردیده است.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی معماري(طراحي)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ بهمن ۹۶
1257 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0