آذربایجان غربی:

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی: فعالیت ۸۰۰ نفر در شرکت های خدمات فنی و مهندسی کشاورزی آذربایجان غربی

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی آذربایجان غربی گفت: 800 نفر در شرکتهای فنی و مهندسی کشاورزی استان مشغول فعالیت در راستای مهندسی کردن فرآیند تولید و کارآفرینی هستند.

کد خبر: 2427 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ آذر ۹۵ - ۹:۵۳ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،امین آقایی روز چهارشنبه در جلسه کمیته استقرار شبکه شرکت های فنی ومهندسی استان در ارومیه افزود: ارائه خدمات آموزشی، نظارتی، مباحث مربوط به کارهای مشاوره ای، تهیه نقشه و سوخت از خدمات این شرکت ها در استان است.

untitled-8

وی اظهار کرد: انجام فعالیت های بازرگانی و بسته بندی در زمینه کشاورزی از جمله سایر خدماتی است که این شرکت ها به مراجعان ارائه می دهند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی نیز در این جلسه نقش شرکت های فنی و مهندسی را در افزایش بهره وری مهم عنوان کرد و گفت: این شرکت ها با انتقال تخصص و دانش فنی خود به بهره برداران می توانند نقش موثری را در افزایش عملکرد تولید در واحد سطح و افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی داشته باشند.
اسمعیل کریم زاده اضافه کرد: راه اندازی انجمن شرکت های فنی و مهندسی در سطح استان یک ضرورت بوده و باید در جهت حمایت از شرکت های فنی و مهندسی کار سپاری به شرکت ها به صورت جدی پیگیری شود.
وی خواستار واگذاری فعالیت های غیر حاکمیتی با رعایت نظام تعرفه ای به این شرکت ها شد.
اسمعیل کریم زاده توانمند سازی شرکتهای خدمات فنی ومهندسی در بخش کشاورزی را نیز مهم عنوان کرد و گفت: از مهمترین اهداف راه اندازی شبکه خدمات فنی و مهندسی در بخش کشاورزی کاهش تصدی گری دولت در فعالیت های اجرایی بخش کشاورزی و جلب مشارکت متخصصان در فعالیت های تولیدی کشاورزی است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه این استان در بخش کشاورزی دارای فعالیت های گسترده ای است، گفت: استفاده از دانش روز و جذب تعداد بیشتری از جوانان تحصیل کرده برای حرکت به سوی کشاورزی مدرن در این استان یک ضرورت است.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی دارای ۲۳۵ هزار بهره بردار در بخش کشاورزی است که سالانه با ۶ میلیون تن تولیدات کشاورزی نقش مهمی در اقتصاد استان و تامین نیازهای داخل استان و حتی کشور ایفا می کنند.

منبع: ایرنا

 

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ آذر ۹۵
1694 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0