حمایت از کالای ایرانی عاملی مهم در جهت حفظ کرامت و امنیت شغلی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران عنوان کرد:

حمایت از کالای ایرانی عاملی مهم در جهت حفظ کرامت و امنیت شغلی کارگران است

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با اشاره به جایگاه و نقش کارگران در استقلال و خودکفایی کشور، بیان داشت: حمایت از کالای ایرانی عاملی در جهت حفظ کرامت و امنیت شغلی کارگران است.

کد خبر: 970211010 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۷ - ۱:۵۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیو – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با اشاره به جایگاه و نقش کارگران در استقلال و خودکفایی کشور، بیان داشت: حمایت از کالای ایرانی عاملی در جهت حفظ کرامت و امنیت شغلی کارگران است.

حمایت از کالای ایرانی عاملی مهم در جهت حفظ کرامت و امنیت شغلی

حمایت از کالای ایرانی عاملی مهم در جهت حفظ کرامت و امنیت شغلی

حمایت از کالای ایرانی عاملی مهم در جهت  حفظ کرامت و امنیت شغلی کارگران است

سیف الله علی نیا در جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر مازندران در کارخانه سیمان مازندران با اشاره به نقش و جایگاه کارگران، ادامه داد: شعار انقلاب استقلال و آزادی بود و نقش کارگران زحمتکش در رسیدن به استقلال و خودکفایی با هیچ صنفی قابل قیاس نیست.
علی نیا تصریح کرد: بزرگداشت روز کارگر نمادی از یک تفکر میتواند باشد در جهت حفظ کرامت، امنیت شغلی و آرامش در حوزه کارگران ساعی و پرتلاش و حمایت از کالای ایرانی میتواند پاداشی واقعی باشد برای کارگران عزیز چرا که در صورت حمایت از تولید داخل میتوان چرخ اقتصاد و صنعت را چرخانده و کارگران عزیز را به آینده امیدوار کرد.
عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور تصرح کرد: سازمان نظام مهندسی بعنوان سازمان غیردولتی و با ظرفیت بزرگی که پیدا کرده است تلاش نمود تا با شناسایی شصت و دو هزار کارگر ماهر و همکاری در آموزش بیش از هجده هزار کارگر و بیش از ده هزار مهندس، کمک شایانی را در جهت حفظ و ایمنی کارگران انجام دهد و همین رویکرد سبب شد تا استان مازندران از طرف وزارت راه و شهرسازی بعنوان دبیرخانه دائمی HSE انتخاب گردد.
وی یاد آور شد: صنعت ساختمان بعد از کشاورزی بیش ترین نقش را در اشتغال دارد و سازمان در حوزه بیمه با پوشش همه عوامل و دست اندرکاران در بخش ساختمانی اقدامات موثری را به انجام رسانده است.

حمایت از کالای ایرانی عاملی مهم در جهت حفظ کرامت و امنیت شغلی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با اشاره به آمار بالای فوتی و جراحات در بخش ساختمانی گفت: باید با فرهنگ سازی و آموزش حداکثر تلاش را جهت کاهش آمار خسارت جانی و مالی و جراحات داشته باشیم.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ اردیبهشت ۹۷
1465 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0