جای خالی شرکتهای خدمات مهندسی در نمایشگاه ساختمان خوزستان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان مطرح کرد:

جای خالی شرکتهای خدمات مهندسی در نمایشگاه ساختمان خوزستان

بهنام برومند زاده در آئین افتتاح هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان بیان داشت: نمایشگاه صنعت ساختمان در سالهای اخیر در استان خوزستان خیلی رونق داشته است و بشارت دهنده اینست که جامعه مهندسی، سازندگان و سرمایه گذاران تمایل دارند که فناوری جدید را ببینند و این احساس نیاز را کردند که باید به سمت مصالح ساختمانی جدید بروند.

کد خبر: 960901003 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ آذر ۹۶ - ۷:۳۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، بهنام برومند زاده در آئین افتتاح هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان بیان داشت: نمایشگاه صنعت ساختمان در سالهای اخیر در استان خوزستان خیلی رونق داشته است و بشارت دهنده اینست که جامعه مهندسی، سازندگان و سرمایه گذاران تمایل دارند که فناوری جدید را ببینند و این احساس نیاز را کردند که باید به سمت مصالح ساختمانی جدید بروند.جای خالی شرکتهای خدمات مهندسی در نمایشگاه ساختمان خوزستان

جای خالی شرکتهای خدمات مهندسی در نمایشگاه ساختمان خوزستان

جای خالی شرکتهای خدمات مهندسی در نمایشگاه ساختمان خوزستان

جای خالی شرکتهای خدمات مهندسی در نمایشگاه  ساختمان خوزستان

برومند زاده گفت: از ویژگیهای این مصالح جدید میتوان گفت در جهت ارتقای کیفیت ساخت و ساز حرکت میکنند و ویترین و زیبایی ساختمان را حاصل میکنند که سبب اشتیاق خریداران و تولید کنند گان است؛ لذا صنعت ساختمان شرح وظایف خود را بخوبی انجام میدهد.
وی ادامه داد: برای هر عنصر ساختمانی، صدها محصول وجود دارد و این تنوع است که رقابت را ایجاد و در نتیجه رقابت هم، کیفیت ایجاد میکند.
برومند زاده با اشاره به این که همه محصولات استاندارد دارند ولی در کیفیت و قیمت متفاوت هستند، افزود: سازندگان بسته به بازار، سطح کیفی و قیمت گذاری را تعیین میکنند، حتی سطح قیمت گذاری منازل مسکونی وابسته به این تنوع مصالح است.

جای خالی شرکتهای خدمات مهندسی در نمایشگاه ساختمان خوزستان

وی تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان تفاهم نامه ای با اداره کل استاندارد دارد که مصالح ساختمانی استاندارد را معرفی میکنیم تا سازندگان و مصرف کنندگان این محصولات را بشناسند، ولی هیچگاه نمیتوانیم سازندگان را محدود کنیم که از چه محصولاتی استفاده کنند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان گفت: خدمتی برای نخستین بار به نام شناسنامه فنی و ملکی ساختمان در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان در حال راه اندازی است که در این شناسنامه که طبق قانون و مقررات ملی ساختمان است دفترچه هایی برای هر ملک تهیه و در پایانکار تحویل مالک داده میشود که همه مشخصات فنی ملک، سطح کیفی مواد و مصالح استفاده شده در آن قید گردیده و بمعنای قیمت گذاری در تعیین سطح کیفی ساختمان است مجری ذی صلاح آنرا تهیه، در نظام مهندسی تایید و تحویل مالک داده میشود و در واقع اعتباری برای هر ملک است.
وی تاکید کرد: در نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان عمدتا مصالح و مواد و محصولات ساختمانی عرضه می گردد و جای خدمات مهندسی خالی است و این در حالیست که شرکتهایی که خدمات مهندسی عرضه میکنند باید در نمایشگاه حاضر باشند و خدمات خود را ویترین کنند و در قالب فیلم و عکس طرحهای خود را ارائه نمایند.
برومند زاده به رقابت در ارتقای کیفیت محصولات اشاره کرد و افزود: ما علاوه بر ضرورت اهمیت به استفاده از محصولات داخلی، ولی نیاز بحضور محصولات خارجی در کنار محصولات داخلی داریم تا رقابت بوجود بیاید و کیفیت محصولات داخلی افزایش یابد زیرا در دنیا بحث رقابت است که کیفیت را افزایش میدهد.
منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی معدن

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ آذر ۹۶
1065 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0