تولید تجهیزات تاسیسات ساختمان با فناوری دهه شصت نایب رییس کمیسیون عمران مجلس

تعیین تکلیف اصلاحیه قانون نظام مهندسی؛ فردا در مجلس

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس از بررسی و مقایسه 2 گزارش تهیه شده توسط کمیته فنی، اجرایی و مهندسی و انتخاب گزینه نهایی برای تعیین تکلیف اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در روز 3 شنبه هفته جاری خبر داد.

کد خبر: 970224012 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۷ - ۲:۴۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز -مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نایب رییس کمیسیون عمران مجلس از بررسی و مقایسه ۲ گزارش تهیه شده توسط کمیته فنی، اجرایی و مهندسی و انتخاب گزینه نهایی برای تعیین تکلیف اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در روز ۳ شنبه هفته جاری خبر داد.

تعیین تکلیف اصلاحیه قانون نظام مهندسی فردا در مجلس

تعیین تکلیف اصلاحیه قانون نظام مهندسی فردا در مجلس

تعیین تکلیف اصلاحیه قانون نظام مهندسی؛ فردا  در مجلس/ لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای آغاز بکار پروژه‌های ساختمانی اقتصاد ايران

مجید کیان ‌پور با اشاره به این که اخیرا بخش نامه‌ های وزیر راه و شهرسازی سبب ایجاد تنش و چالشهایی بین سازمان نظام مهندسی ساختمان و وزارت راه و شهرسازی شده است، بیان کرد: در نشستی که هفته گذشته در کمیسیون عمران مجلس با حضور وزیر راه و شهرسازی و ریاست سازمان نظام مهندسی برگزار گردید، مقرر گردید که کمیته نظام فنی، اجرایی و مهندسی کمیسیون عمران ۲ گزارش را در باره این بخش نامه ها ارائه دهد.
نایب رییس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: در نشستی که روز ۳ شنبه هفته جاری برگزار می‌ گردد، این ۲ گزارش مورد مقایسه و بررسی قرار می ‌گیرد و در نهایت یکی از آن ها مورد تایید قرار خواهد گرفت.

تعیین تکلیف اصلاحیه قانون نظام مهندسی فردا در مجلس

وی با عنوان این که اختلافات بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان سبب متوقف شدن پروژه‌ های بزرگ ساختمانی و بلا تکلیفی مردم و سازندگان ساختمان شده است، خاطر نشان کرد: باید در این موضوع تدبیر لازم انجام شود و راه ‌حل‌ های بهتری را پیدا کرد و بنظر می ‌رسد که در این رابطه نیاز به کار کارشناسی بیش تری وجود دارد.

منبع : آریا بازار

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ اردیبهشت ۹۷
1230 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
1 1