بهتر است با مذاکره با وزارت راه وشهرسازی اختلافات را حل کنیم ریاست سازمان نظام مهندسی کشور

بهتر است با مذاکره با وزارت راه وشهرسازی اختلافات را حل کنیم

ریاست سازمان نظام مهندسی کشور بیان کرد: آخوندی یکبار اعلام میکند که دست سازمان نظام مهندسی در جیب مردم است و بار دیگر میگوید در جیب مهندسان است، بهتر است تا وزیر در ابتدا مشخص کند که دست ما باید در جیب چه کسی باشد.

کد خبر: 970212002 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۷ - ۱۰:۱۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، ریاست سازمان نظام مهندسی کشور بیان کرد: آخوندی یکبار اعلام میکند که دست سازمان نظام مهندسی در جیب مردم است و بار دیگر میگوید در جیب مهندسان است، بهتر است تا وزیر در ابتدا مشخص کند که دست ما باید در جیب چه کسی باشد.
بهتر است با مذاکره با وزارت راه وشهرسازی اختلافات را حل کنیم

بهتر است با مذاکره با وزارت راه وشهرسازی اختلافات را حل کنیم

بهتر است با مذاکره با وزارت راه وشهرسازی اختلافات را حل کنیم

بهتر است با مذاکره با وزارت راه وشهرسازی  اختلافات را حل کنیم

فرج الله رجبی، ریاست سازمان نظام مهندسی کشور د نسبت به صحبتهای آخوندی که روز گذشته اعلام کرد دست سازمان نظام مهندسی در جیب مردم است، واکنش نشان داد و افزود: آخوندی یکبار اعلام میکند که دست سازمان نظام مهندسی در جیب مردم است و بار دیگر میگوید در جیب مهندسی است، بهتر است تا وزیر در ابتدا مشخص کند که دست ما باید در جیب چه کسی باشد.
وی ادامه داد: آیا این که یک سازمان از طریق اعضای خود مدیریت میشود یعنی دستش در جیب مردم است؟ در صورتیکه استنباط وزیر بدین صورت است پس باید گفت که دست تمام سازمانهای دولتی و خصوصی در جیب مردم است.
ریاست سازمان کشور با عنوان این که مسائلی که اخیرا از طرف وزیر مطرح میشود به علت قرار گرفتن او در انزوا است، عنوان کرد: در حال حاضر هیچیک از سیستمهای دولتی، جریان نظام مهندسی و مهندسین از آخوندی پشتیبانی نمیکنند و او هر روز با ایجاد کردن فضای جدید، مسیر را طولانیتر میکند ولی باید گفت که هیچیک از صحبتهای مطرح شده از طرف وزیر راه و شهرسازی درست نیست.
رجبی اظهار داشت: درخواست من پایان دادن به این مسائل و فراهم شدن یک مذاکره مابین وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی است، تا به حال نه وزارت راه و شهرسازی قادر به اجرایی کردن یک خط از آیین نامه بوده است و نه ما فرصت پی گیری کردن مسائل بصورت دقیقتر را داشته ایم.

بهتر است با مذاکره با وزارت راه وشهرسازی اختلافات را حل کنیم

رئیس سازمان نظام مهندسی کشور با تاکید بر این که سازمان نظام مهندسی تصمیم دارد تا پیشنهادات خود را بر روی میز بیاورد، خاطر نشان کرد: سازمان نظام مهندسی پیشنهادات بسیار روشنی را در اختیار دارد که شاید این پیشنهادات براساس نظرات وزارت راه و شهرسازی باشد.
وی با عنوان این که ما بدنبال پایان دادن مباحث موجود هستیم، یاد آور شد: در صورتیکه وزارت راه وشهرسازی تمایل دارد تا با این شیوه و ادبیات بمسائل موجود ادامه دهد به انتخاب و تشخیص خود آن ها بستگی دارد، اما در حال حاضر سازمان نظام مهندسی به نقطه ای رسیده است که دارای یک شخصیت مستقل است، باز هم اعلام میکنیم که بهتر است تا در مورد مسائل و مشکلات موجود بحث کنیم و از اشتراکات خود بعنوان هم افزایی استفاده کنیم.
رجبی ابراز کرد: ما معتقد هستیم که در وزارت راه وشهرسازی اولویتهای دیگری خارج از مسائل سازمان نظام مهندسی وجود دارد که به علت برخورداری از رفاه مردم از عمومیت بیش تری برخوردار است؛ بنابراین وزارت راه و شهرسازی باید هر چه زودتر به آن ها رسیدگی کند.
رجبی در خاتمه افزود: روشی که آخوندی در پیش گرفته اشتباه است و بطور قطع ادامه آن سبب ایجاد لطمه به منافع مردم خواهد شد.
منبع : شعار سال

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ اردیبهشت ۹۷
1477 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0