ادامه مجمع عمومی نوبت دوم معاونت اتحادیه سازندگان مسکن و ساختمان اصفهان بیان داشت؛

بهترین فرصت برای رفع نواقص مسکن مهر اصفهان

برای حفظ ایمنی ساختمانها از وقوع زمین لرزه، نقش نظام مهندسی و راه و شهرسازی خیلی مهم و تاثیر گذار است.

کد خبر: 961027003 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ دی ۹۶ - ۳:۰۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، برای حفظ ایمنی ساختمانها از وقوع زمین لرزه، نقش نظام مهندسی و راه و شهرسازی خیلی مهم و تاثیر گذار است.بهترین فرصت برای رفع نواقص مسکن مهر اصفهان

بهترین فرصت برای رفع نواقص مسکن مهر اصفهان

بهترین فرصت برای رفع نواقص مسکن مهر اصفهان

بهترین فرصت برای رفع نواقص مسکن  مهر اصفهان

معاونت اتحادیه سازندگان مسکن و ساختمان اصفهان با اشاره به این که بحث ساختمان در دو بخش خصوصی سازی و دولتی خلاصه می گردد، تصریح کرد: مسکن مهر از اقدامات چند سال پیش دولت است که در زمین لرزه های اخیر مشکل ساز بوده است. پیرو این موضوع باید گفت چون در اصفهان ساخت و ساز در وضعیت رکود است، این بهترین فرصت برای سازمان نظام مهندسی است که جلسه ای را با راه و شهرسازی و شهرداری برگزار کند و به رفع نواقص مسکن مهر اصفهان بپردازند.
فرج اله نصیری هم چنین خاطر نشان کرد: نقش خصوصی سازی در ساخت و ساز مسکن سود دهی است که برای تحقق این مهم باید با علم بیش ترو با صنعت روز ساخت و ساز پیش برود. این در حالی است که در بخش دولتی سود شخصی در کار نیست و افراد دلسوزانه اقدام به مکان یابی نمیکنند. مصداق آن مسکن مهر در نقاطی غیر استاندارد است و هم چنین استفاده از مصالح ساختمانی غیر استاندارد در مسکن مهرها ست که در زمین لرزه ی هفت ریشتری اخیر متولیان ساخت و ساز مسکن مهر کرمانشاه را زیر سوال برد.

بهترین فرصت برای رفع نواقص مسکن مهر اصفهان

معاونت اتحادیه سازندگان مسکن و ساختمان اصفهان نقش سازمان نظام مهندسی را در حفظ ایمنی ساختمان خیلی مهم دانست و یاد آور شد: راهکار حفظ سلامت و ایمنی مردم و ساختمانها از بحران زمین لرزه این است که سازمان نظام مهندسی ساختمان دلسوزانه وارد عمل گردد و با یک سیاست هم اندیشی با شهرداری، راه و شهرسازی، انبوه سازان و اتحادیه سازندگان مسکن و ساختمان، به بررسی و تبادل نظر، حول مقاوم سازی ساخت و سازهای فولادی و بتنی بپردازد. ضمن این که مکان یابی برای عملیات اجرایی پروژه های عمرانی هم در صنعت ساخت و ساز خیلی دارای  اهمیت است.
منبع : نصف جهان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ دی ۹۶
973 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0