برگزاری کارگاه آموزشی فرصتهای کارآفرینی و کسب و کار دانش بنیان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

برگزاری کارگاه آموزشی فرصتهای کارآفرینی و کسب و کار دانش بنیان در صنعت ساختمان با همکاری پارک علم و فناوری استان اردبیل

اردشیر آرش، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل برگزاری این گردهمایی را در اجرای تفاهم نامه منعقده مابی سازمان و پارک عنوان کرد و گفت: در تلاش هستیم تا با برقراری ارتباط تنگاتنگ سازمان و پارک علم و فناوری زمینه اشتغال در سطح استان گسترش یافته و در این مسیر حمایتهای سازمان و امکانات پارک مورد استفاده اعضای سازمان قرار خواهد گرفت.

کد خبر: 970211009 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۷ - ۱:۴۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل،اردشیر آرش، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل برگزاری این گردهمایی را در اجرای تفاهم نامه منعقده مابی سازمان و پارک عنوان کرد و گفت: در تلاش هستیم تا با برقراری ارتباط تنگاتنگ سازمان و پارک علم و فناوری زمینه اشتغال در سطح استان گسترش یافته و در این مسیر حمایتهای سازمان و امکانات پارک مورد استفاده اعضای سازمان قرار خواهد گرفت.

برگزاری کارگاه آموزشی فرصتهای کارآفرینی و کسب و کار دانش بنیان

برگزاری کارگاه آموزشی فرصتهای کارآفرینی و کسب و کار دانش بنیان

برگزاری کارگاه آموزشی  فرصتهای کارآفرینی و کسب و کار دانش بنیان در صنعت ساختمان با همکاری پارک علم و فناوری استان اردبیل

 

کارگاه آموزشی فرصت های کارآفرینی و کسب و کار دانش بنیان در صنعت ساختمان با همکاری پارک علم و فناوری استان اردبیل برگزار گردید.
اردشیر آرش تصریح کرد: در زمانیکه رویدادهای استارت آپ در حال شتاب گرفتن است، هم سویی سازمان و پارک میتواند موجب شکوفا شدن استعدادهای جامعه علمی و فنی شده و کارهای بزرگی با ایجاد موسسات دانش بنیان انجام گردد.
آرش هم چنین اهمیت موسسات دانش بنیان را در زمینه ایجاد اشتغال پایدار و توسعه ملی مهم دانست و ادامه داد: هرچه در توان داریم باید در زمینه شناساندن مزایای این موسسات و هم چنین آگاه سازی استعدادهای نهفته ی جویای کار فعالیت کنیم.
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل اظهار داشت: معافیتهای مالیاتی و تسهیلات کم بهره از حداقل مزیتهای تاسیس موسسات دانش بنیان است و مهم تر از همه آن ها دغدغه اعضای سازمان را نسبت به کمبود مباحث طراحی و نظارت نقشه در زمانهای رکود بازار ساخت و ساز را کاهش میدهد.
وی تصریح کرد: تاسیس شرکتهای دانش بنیان با لحاظ کردن اقدامات قانونی آن خیلی ساده است و خروجی آن بسیار برای اشخاص و در نهایت کشور مفید و مثمر ثمر میباشد.

برگزاری کارگاه آموزشی فرصتهای کارآفرینی و کسب و کار دانش بنیان

کارگاه آموزشی فرصتهای کارآفرینی و کسب و کار دانش بنیان در صنعت ساختمان با همکاری پارک علم و فناوری استان برگزار گردید.
در ادامه برنامه های کارگاه آموزشی فرصتهای کارآفرینی و کسب و کار دانش بنیان در صنعت ساختمان، قلی پوری، ریاست پارک علم و فناوری استان و محسن دیندار معاون پارک، دانش افزایی و آشنایی با مزایای قانون حمایت از شرکتها و موسسات دانش بنیان در صنعت ساختمان و هم چنین تبیین جایگاه پارک علم و فناوری و مراکز رشد در اقتصاد دانش بنیان را به طور کامل تشریح کردند که به شرکت کنندگان این کارگاه گواهی آموزشی چهار ساعته صادر خواهد شد.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ اردیبهشت ۹۷
1450 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0