جشن بزرگ مهندسان البرز برگزار گردید نود و هفتمین جلسه رسمی هیات مدیره سازمان

برگزاری نود و هفتمین نشست رسمی هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

نود و هفتمین جلسه رسمی هیات مدیره سازمان روز یکشنبه 23 دی ماه 96 به ریاست مهندس کوروش غفاری در محل سالن جلسات سازمان برگزار شد.

کد خبر: 961126004 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۶ بهمن ۹۶ - ۱۲:۴۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز ،نود و هفتمین جلسه رسمی هیات مدیره سازمان روز یکشنبه ۲۳ دی ماه ۹۶ به ریاست مهندس کوروش غفاری در محل سالن جلسات سازمان برگزار شد.

برگزاری نود و هفتمین نشست رسمی هیات مدیره سازمان

برگزاری نود و هفتمین نشست رسمی هیات مدیره سازمان

نود و هفتمین نشست رسمی  هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز برگزار گردید

در این نشست که پس از تلاوت قرآن کریم با اعلام ریاست سازمان رسمیت یافت مقرر شد مصوبه قبلی هیأت مدیره در مورخ چهاردهم اردیبهشت نود و پنج در مورد کارهای زیر سیصد مترمربع با نظر کارشناسی واحد حقوقی در نشستی بعد مجدداً طرح و بررسی شود.
هیات مدیره پیرو مذاکرات هفته گذشته در مورد حق عضویت و حق ورودیه مصوب کرد در سال نود و هفت این مبالغ افزایشی نداشته باشد.
در این نشست در مورد دستمزد گروه ‌های تخصصی و کارگروه ها بحث و تبادل نظر شد و هیات مدیره پیشنهاد های خود را جهت ارایه به مجمع اعلام نمود.
در مورد انتخاب نشریه کثیر الانتشار جهت درج آگهیهای مجمع مصوب شد روزنامه ‌های کثیرالانتشار جمهوری اسلامی یا پیام جهت پیشنهاد به مجمع مصوب شد.
در ادامه گزارش عملکرد هیات مدیره جهت ارائه به مجمع قرائت و تایید شد.
هم چنین در این نشست در مورد ارایه پیشنهاد واگذاری اختیار اخذ ۵% حق سازمان از حق الزحمه دریافتی، در مورد تفکیک آپارتمان، نقشه ‌برداری، گاز، کارشناسان ماده بیست و هفت، بازرسی کنتور برق، شهرسازی و ترافیک و هم چنین تغییر افزایش و کاهش موارد فوق الذکر و الباقی منابع درآمدزا به نفع سازمان بمنظور دریافت مجوز از مجمع عمومی بحث و تبادل نظر گردید.

برگزاری نود و هفتمین نشست رسمی هیات مدیره سازمان

هیات مدیره هم چنین با پیشنهاد کمیسیون مالی و معاملاتی در مورد ترک تشریفات بر اساس بخش چهارم نظام نامه مالی و معاملاتی سازمان استانها بررسی چاپ سررسید و برگزاری جشن روز مهندسی موافقت کرد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی شهرسازي

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ بهمن ۹۶
1364 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0