برگزاری نشست رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان با مدیران اجرایی دفاتر نمایندگی

کد خبر: 980912010 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ آذر ۹۸ - ۴:۱۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی
نشست رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان با مدیران اجرایی دفاتر نمایندگی برگزار گردید
کمال دویده در این نشست بیان داشت: از آغاز بکار هیات مدیره هفتم (آبان ماه نود و هفت) تا به حال، هشت نشست با مدیران اجرایی دفاتر نمایندگی برگزار کرده ایم و برگزاری جلسات این چنین در کارایی و ثبات سازمان بسیار موثر است.
دویده با ابراز امیدواری نسبت به این که نشست های آتی در دفاتر نمایندگی برگزار گردد، گفت: این بازدیدها بمنظور کاهش موانع کاری، ارتباط با اعضا و بررسی مشکلات آنها انجام می گردد.
وی ادامه داد: در نشست قبل که با عنوان جلسه راهبردی، اقتصادی و عملیاتی برگزار گردیدژ مسائلی مانند شناسایی منابع درآمدی و مدیریت هزینه های دفاتر نمایندگی، مقایسه محلهای درآمدی، ضرورت افزایش کیفیت انجام فرآیندهای سازمانی، استفاده از روشهای مختلف ارزیابی فرآیندها، بهبود دانش پرسنلی با هدف تسریع امور، شناسایی و کاهش عوامل افت کیفیت انجام فرآیند سازمانی، ضرورت شناسایی و افزایش منابع درآمدی و ضرورت شناسایی و کاهش محل هزینه های اضافی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، خاطر نشان کرد: در این نشست، مواردی را که در شش ماهه ابتدایی سال انجام شده است را مورد بررسی قرار میدهیم، امیدوار هستم موارد را دنبال و جلسه پرباری داشته باشیم.
دویده اظهار داشت: عملکرد مطلوب دفاتر نمایندگی در کارآیی سازمان و ثبات سازمان تاثیر بسیار زیادی دارد بنابراین با توجه به این که در مرحله گذار از شرایط دشوار هستیم انتظار همیاری و همکاری بیش از پیش از روسای دفاتر نمایندگی را داریم.
وی، هیات رئیسه دفاتر نمایندگی را خطاب قرار داد و افزود: به درآمدزایی توجه خاص داشته باشید و پیشنهادات خود را جهت کاهش هزینه ها به هیات مدیره ارائه دهید.
دویده، بر ضرورت هماهنگی دفاتر نمایندگی با سازمان استان تاکید کرد و افزود: دفاتر نمایندگی باید اصل وحدت رویه را رعایت کنند و در همه امور (مالی، اداری، خدمات مهندسی و…) با هیات مدیره هماهنگ باشند.
در نشست یاد شده هیات رئیسه دفاتر به مسائلی مانند توجه به کاهش هزینه های جاری، ایجاد منابع مالی جدید، اعمال استاندارد در چارت سازمانی نیروی انسانی، پرداختن به بحث آموزش، اجرایی شدن مجریان ذی صلاح و شناسنامه فنی ملکی و… پرداختند و پیشنهاداتی بیان کردند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ آذر ۹۸
536 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0