برگزاری نخستین جلسه هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان با کارکنان

کد خبر: 980908029 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۷ آذر ۹۸ - ۸:۵۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی
درآغازین روز شروع بکار هیات رییسه سال دوم دوره هشتم، نخستین نشست دیدار هیات رییسه با کارکنان برگزار گردید.
نخستین جلسه هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان با کارکنان برگزار گردید
محمد ابراهیم پور، رییس سازمان استان گلستان در این نشست، ضمن قدرداني از زحمات بي‌دريغ هیات رییسه قبلی و کارکنان زحمت‌کش سازمان، بیان کرد: با لطف هیات مدیره سازمان مسوولیت ریاست به عهده اینجانب قرار گرفت. صیانت از این اعتماد را وظیفه خود دانسته و از کارکنان زحمت‌کش و دلسوز سازمان تقاضا دارم تا در این راه خطیر با همفکری، همکاری و مشارکت در تصمیم‌گیری ها یاریگرمان باشند.
وی ادامه داد: کارکنان سازمان بازوان اجرایی ما در پیشبرد اهداف سازمان هستند و برای رشد و اعتلای سازمان نیازمند همکاری و تجربه تک تک کارکنان سازمان هستیم.
ابراهیم پور تصریح کرد: یکی از اهداف هیات مدیره ایجاد امنیت شغلی و‌ آرامش برای کارکنان است.
رییس سازمان استان ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع، عنوان کرد: ان شاالله با راه اندازی سازمان الکترونیک بتوانیم ضمن صرفه جویی در وقت و زمان مراجعه و کاهش حضور فیزیکی مهندسان به سازمان، قدمی مثبت درجهت خدمت به جامعه مهندسی استان برداریم.
علی تهرانی، نایب رییس سازمان در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان دلسوز سازمان، بیان داشت: با برگزاری چنین نشست هایی، میتوانیم در مورد سازمان و فرصت ‌هاي پيش رو و مشكلات و معضلات موجود صحبت و با همفکری و همراهی شما در جهت رفع مشکلات گام برداریم.
وی خاطر نشان ساخت: با همراهی کارکنان شایسته، سازمان میتواند با سرعت به اهداف اصلی خود دست یافته و مسیر موفقیت را طی کند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ آذر ۹۸
479 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0