برگزاری مسابقه کاشی کاری در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان

کد خبر: 980920004 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۹ آذر ۹۸ - ۹:۱۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی
در راستای ارتقا سطح مهارت و دانش فنی روز جمعه به تاریخ پانزدهم آذر ماه نود و هشت مسابقه حرفه ای با محوریت کاشی کاری در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار گردید.
این مسابقه با همکاری دانشگاه فنی و حرفه ای استان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس و حمایت شرکت آسانسور بنیامین در محل سایت مسابقات سازمان با حضور طاهری به نمایندگی از هیات مدیره سازمان، عذباشی رئیس کمیته آموزش، خانم آریانا رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان و کریمی معاون آموزش و پژوهش دانشگاه فنی و حرفه استان، ساعت ۸:۳۰ شروع شد.
بنیامین ملاح نیا، شهرام حبیب پور و استاد ابراهیم ساعدی داوری مسابقه و علی عطارزاده، امیر بهمنی چاهستانی و فرخ ایران منش نظارت بر روند اجرا و فعالیت را به عهده داشتند.
در آغاز، ملاح نیا ضمن خوشامدگویی به حاضران، گفت: هدف از طرح و برگزاری این مسابقه بعنوان چالش میان مهندسان عضو سازمان، استادکاران دارای مدرک مهارت فنی و دانشجویان رشته های مرتبط ساختمانی در راستای، ایجاد انگیزه و ارتقا دانش مهندسی است، سپس شهرام حبیب پور به مرور موارد آئین نامه برای شرکت کنندگان پرداختند.
شرکت کنندگان در این مسابقه در قالب شانزده گروه سه نفره متشکل از مهندسان عضو سازمان، استادکاران دارای مدرک فنی و حرفه ای و دانشجویان رشته های مرتبط ساختمانی در مدت زمان صد و هشتاد دقیقه به رقابت پرداختند و در خاتمه، تیم شانزدهم متشکل از مجتبی زارع عصمت آباد، علی اکبر دهقانی و مهدی واثق پور با کسب بیش ترین امتیاز مقام اول، تیم چهاردهم متشکل از کاظم زارع عصمت آباد، علی زارع عصمت آباد و یوسف زارع عصمت آباد مقام دوم و تیم چهارم متشکل از محمد باقری، سید امیر محمد دریابار و علی‌رضا باقری مقام سوم را از آن خود کردند. هم‌چنین بمنظور ایجاد انگیزه و تشویق دانشجویان به یادگیری مهارت فنی، ۳ گروه برتر دانشجویی از سوی حامی مسابقه مورد تقدیر قرار گرفتند که عبارتند از :
علی آخش جان، امین مفضل جهرمی و نیما کامیاب رتبه اول، سارا مکی آبادی، یسری وثوقی بهمنی و نسترن حیدری نارمندی رتبه دوم حسن نمازی، حسین برونه و مسعود ولایتی رتبه سوم
این مسابقه که با پی‌گیری مدیریت آموزش، توسعه و پژوهش سازمان و همکاری سعیدی نژاد پایه ریزی شد، دومین مسابقه حرفه ای است که توسط سازمان استان برگزار گردیده است. قابل توجه است نخستین مسابقه حرفه ای با محوریت دیوار چینی (ساخت دیوار آجری) در تاریخ سی ام آذرماه نود و شش در همین محل برگزار گردید.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ آذر ۹۸
509 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0