برگزاری جلسه تخصصی و 3 جانبه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان جلسه تخصصی

برگزاری جلسه تخصصی و ۳ جانبه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی، شهرداری بجنورد و سازمان ثبت اسناد و املاک استان

جلسه تخصصی شهرداری بجنورد، سازمان نظام مهندسی و سازمان ثبت اسناد و املاک استان با موضوع یکسان سازی خدمات پیش تفکیک نقشه برگزار گردید.

کد خبر: 970213015 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۷ - ۷:۱۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی،جلسه تخصصی شهرداری بجنورد، سازمان نظام مهندسی و سازمان ثبت اسناد و املاک استان با موضوع یکسان سازی خدمات پیش تفکیک نقشه برگزار گردید.

برگزاری جلسه تخصصی و 3 جانبه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

برگزاری جلسه تخصصی و ۳ جانبه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

برگزاری جلسه تخصصی و ۳ جانبه سازمان  نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی، شهرداری بجنورد و سازمان ثبت اسناد و املاک استان

«علی اکبر رمضانی» در این جلسه، بیان کرد: ماهیت و ذات همکاری تخصصی بین اداره ثبت، سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری، حفظ و تامین حقوق مردم، کاهش اختلاف، افزایش سرعت و دقت میشود.
وی با عنوان اینکه این امر سبب کاهش دعاوی ناشی از تفکیک واحدهای مسکونی میشود، عنوان داشت: جلسه های تخصصی منجر به ارتقاء کیفیت خدمات و مرتفع شدن شبهات موجود در این حوزه میشود.
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی هم در این جلسه با عنوان اینکه این همکاری در جهت کاهش فرایندها، رفاه اجتماعی و تسهیل در امور است، یاد آور شد: باید عدالت مورد نظر در قوانین اسلامی در جامعه حاکم باشد.
اسدی با عنوان اینکه تفکیک نقشه آپارتمانها در گذشته توسط ثبت اسناد واملاک انجام میشد، خاطر نشان ساخت: با گرداوری سیاست برون سپاری در این اداره، امور مرتبط با این موضوع به متخصصان امر و مجموعه نظام مهندسی ساختمان، واگذار گردید.

برگزاری جلسه تخصصی و ۳ جانبه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

اسدی با اشاره به اینکه باید خدمات را یکسان سازی کنیم، تصریح کرد: باید یک نگاه و یک فرآیند برای اجرای حقوق شهروندی وجود داشته باشد.
در این نشست مسائل و مشکلات تفکیک نقشه واحدها و تهیه نقشه پیش تفکیک برای یکسان سازی خدمات مورد بررسی قرار گرفت.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ اردیبهشت ۹۷
1464 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0