بخش عمده ثبات فعلی سازمان نتیجه عملکرد مطلوب دفاتر نمایندگی است ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان کرد:

بخش عمده ثبات فعلی سازمان نتیجه عملکرد مطلوب دفاتر نمایندگی است

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با اشاره به نقش دفاتر نمایندگی در معرفی سازمان، گفت: بخش عمده ثبات فعلی سازمان نتیجه عملکرد مطلوب دفاتر نمایندگی است.

کد خبر: 970621015 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ شهریور ۹۷ - ۲:۳۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل ازسازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران ، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با اشاره به نقش دفاتر نمایندگی در معرفی سازمان، گفت: بخش عمده ثبات فعلی سازمان نتیجه عملکرد مطلوب دفاتر نمایندگی است.

بخش عمده ثبات فعلی سازمان نتیجه عملکرد مطلوب دفاتر نمایندگی است

بخش عمده ثبات فعلی سازمان نتیجه عملکرد مطلوب دفاتر نمایندگی است

بخش عمده ثبات فعلی  سازمان  نتیجه عملکرد مطلوب دفاتر نمایندگی است

سیف اله علی نیا در نشست هم اندیشی با روسای دفاتر نمایندگی که در محل سازمان برگزار گردید با اشاره به عملکرد مطلوب دفاترنمایندگی، گفت: امروز بازخورد مثبت عملکرد دفاتر نمایندگی را شاهد هستیم و بخش عمده آرامش و ثبات فعلی سازمان نتیجه نوع نگاه و تعامل دفاتر نمایندگی با نهادها و دستگاههای مرتبط در شهرستانها است.
علی نیا ادامه داد: دفاتر نمایندگی خط مقدم خدمت رسانی به مهندسان و شهروندان هستند و با توجه به این که در مرحله گذار از شرایط دشوار هستیم انتظار همیاری و همکاری بیش از گذشته از روسای دفاتر نمایندگی را داریم.
وی با اشاره به ابلاغیه های اخیر در مورد انحلال دفاتر طراحی و همچنین بحث نظام ارجاع کار، تصریح کرد: همه این اقدامات در راستای حفظ موجودیت و پرسنل سازمان میباشد و درصددیم با تعامل لازم  اختلاف نظرها را به حداقل برسانیم.

بخش عمده ثبات فعلی سازمان نتیجه عملکرد مطلوب دفاتر نمایندگی است

وی مطرح کرد: تعداد کار که اغلب دغدغه مهندسان غرب استان است در نشستی مشترک با مدیر کل دفتر تشکلهای حرفه ای وزارت راه و شهرسازی عنوان و مقرر گردید برای کلیه رشته پنج کار زیر دویست مترمربع لحاظ گردد که ما پیشنهاد زیر سیصد متر را دادیم که در انتظار ابلاغ این موضوع از وزارتخانه هستیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران خاطر نشان کرد: ظرفیت شرکتهای حقوقی و ظرفیت افراد شاغل و غیر شاغل نیز در این نشست بررسی که مقرر گردید تغییرات در این حوزه اعمال گردد.
در ادامه این جلسه، سودابه مهری _ نایب رئیس اول و جلال نوراله زاده _ نایب رئیس دوم سازمان نکاتی در مورد عملکرد و اداره دفاتر نمایندگی پرداخت.
روسای دفاتر نمایندگی نیز نقطه نظرات و دغدغه های سازمانی خود را عنوان داشتند.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بسته تضمینی آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ شهریور ۹۷
1103 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0