بازار کالا و خدمات ولدیکا راه اندازی شد

به اطراف خود نگاه کنید، آیا می توانید کالایی را بیابید که در ساخت آن یک یا چند روش اتصال به کار نرفته باشد؟ تقریبا تمامی حجم فولاد تولیدی تحت جوشکاری قرار می گیرد و این تنها بیانگر بخشی از نقش روش های اتصال مواد مهندسی در صنایع گوناگون است، زیرا چسب کاری نیز از دیگر روش های اتصال پرکاربرد به ویژه در میان غیرفلزات است که در کنار سایر روش های اتصال، علم مهندسی اتصال را شکل می دهند.

کد خبر: 980216027 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۸ - ۱۰:۳۹ ب.ظ

به اطراف خود نگاه کنید، آیا می توانید کالایی را بیابید که در ساخت آن یک یا چند روش اتصال به کار نرفته باشد؟ تقریبا تمامی حجم فولاد تولیدی تحت جوشکاری قرار می گیرد و این تنها بیانگر بخشی از نقش روش های اتصال مواد مهندسی در صنایع گوناگون است، زیرا چسب کاری نیز از دیگر روش های اتصال پرکاربرد به ویژه در میان غیرفلزات است که در کنار سایر روش های اتصال، علم مهندسی اتصال  را شکل می دهند.

اجرای اتصالی مناسب تابع انتخاب روش اتصال بهینه و اجرای صحیح آن می باشد. اجرای صحیح هر روش اتصال نیز به نوبه خود متاثر از عوامل مختلفی است که از آنها با عنوان عوامل تولید اتصال یاد می شود و از جمله آنها می توان دستگاه ها و تجهیزات به کار رفته، مواد پایه و مصرفی مورد استفاده و خدمات گوناگون اخذ شده را نام برد. انتخاب عوامل تولید بهینه نیازمند اطلاع دقیق از انتخاب های موجود در بازار اتصال و مشخصات فنی هر یک از این انتخاب ها است. بازار کالا و خدمات  ولدیکا تلاش دارد تا چنین امکانی را برای خریداران فراهم آورد.

چنانچه تولید کننده کالا یا خدماتی با مشخصات معین هستید، یا فروشگاهی در اختیار دارید و مایل به توسعه بازار خود می باشید و یا به عنوان فروشنده مستقل یا بازاریاب در این صنعت فعالیت می کنید، بازار کالا و خدمات ولدیکا راه اندازی شده تا حضور آنلاین تان را تقویت نموده و به کسب و کارتان رونق بیشتری ببخشد. لذا چنانچه مایل به معرفی و فروش محصولات از طریق فروشگاه اختصاصی تان در بازار اتصال هستید، لطفا از طریق روش های مندرج در صفحه ” تماس با ما ” با پایگاه ولدیکا تماس حاصل فرمایید.

 

به منظور کسب اطلاعات بیشتر لطفا با استفاده از پیوند ذیل صفحه ” بازار کالا و خدمات” ولدیکا را ملاحظه فرمایید:

 

بازار کالا و خدمات | فروشگاه آنلاین اختصاصی

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ اردیبهشت ۹۸
1047 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0