انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و سازمان نظام مهندسی البرز

کد خبر: 980919005 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۹ آذر ۹۸ - ۷:۳۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی
با حضور مسئولین منعقد گردید:
تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و سازمان نظام مهندسی البرز منعقد شد
تفاهم نامه همکاری دوجانبه دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز به امضای محمدحسن برهانی فر و مهندس علی‌رضا صنوبر رسید.
محمدحسن برهانی فر، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج و علیرضا صنوبر ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با امضاء تفاهم نامه‌ای، تعامل هر چه بیشتر این دو نهاد مهم در این استان را عملی کردند.
محمدحسن برهانی فر، با عنوان گوشه ای از دستاوردهای ارزشمند، توانمندیها، افتخارات و ظرفیتهای علمی، پژوهشی، ورزشی و صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در استان البرز گفت: این دانشگاه که در خردادماه سال شصت و سه تاسیس گردید، بعد از طی مسیری طولانی، با کسب رتبه های چشم‌گیر در رتبه بندیهای داخلی و بین المللی، مسیر حرکت به سوی تبدیل شدن به یک دانشگاه معتبر بین المللی را در پیش گرفته است و رویکرد عملیاتی آن نه استانی، بلکه کشوری و بین المللی است.
برهانی فر با اشاره به جلسات، نشستها و دیدارهای فراوان با مسئولین دانشگاههای سایر کشورها بویژه کشورهای همسایه ادامه داد: در حال حاضر طی تفاهماتی واحد کرج موفق به تعاملات علمی و فرهنگی با سایر کشورها شده و بزودی هیأتی از یکی از دانشگاههای معتبر چین با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج تحقیقاتی را در قالب سمینار علمی در مورد وقوع سیل اخیر در کشورمان در دستور کار دارد.
وی ضمن ابراز خرسندی از تعامل خوب نظام مهندسی و دانشگاه آزاد اسلامی البرز اظهار داشت: امیداور هستیم این همکاری و تعامل علاوه بر انعقاد تفاهم نامه، به مرحله عقد قراردادهای اجرایی برسد و سبب رشد و حرکت دانشگاه، جامعه مهندسی و استادان، دانشجویان و دانش‌آموختگان جامعه گردد.
بیشتر بخوانید:
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز نیز ضمن تقدیر از میزبانی واحد کرج و تعامل سازنده این دانشگاه با نظام مهندسی گفت: تعریف اهداف کوچک و نگاه از جزء به کل موجب دست‌یابی به نتایج قابل قبول خواهد شد.
علی‌رضا صنوبر با اشاره به ضرورت وجود آموزشهای عملی، اجرایی و کاربردی در رشته های فنی و مهندسی بویژه رشته های مرتبط با صنعت ساختمان در دانشگاهها، پیش از ورود به بازار کار ابراز امیدواری کرد: با برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز بویژه در کلینیکهای آموزش عملی، دانش آموختگان رشته های مهندسی در محیطی شبیه سازی شده با کارگاهها و بازار کار با فنون عملی و عملیات اجرایی مرتبط با مدرک خود آشنا شوند.
منبع: خبرگزاری برنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ آذر ۹۸
559 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0